Erywan - kontakt na nocleg u Stiopy

Wszystko co związane z podróżami po Kaukazie
pagin
Sekretarz Gubernialny
Sekretarz Gubernialny
Posty: 25
Rejestracja: ndz 22 mar, 2009 10:21

Erywan - kontakt na nocleg u Stiopy

Post autor: pagin » pn 26 gru, 2016 15:27

Witam,
Kilka lat temu bylem w Erywaniu i przez ok 10 dni nocowalismy u Stiopy, tam gdzie nocuja kierowcy marszrutek. Wowczas numer telefonu do Stiopy znalazlem na tym forum. Probuje odznalezc ten numer w swoich zapiskach i na forum ale nie udaje mi sie
Czy ktos moze mi pomoc i ewentualnie podeslac ma maila lub wiadomosc prywatna? Jakie obecnie sa ceny za nocleg u Stiopy?
Pozdrowienia
O kurcze umiescilem posta w zlym dziale. Admin, przenies prosze

Awatar użytkownika
buba
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 2167
Rejestracja: wt 03 lip, 2007 18:41
Lokalizacja: Oława

Erywan - kontakt na nocleg u Stiopy

Post autor: buba » czw 29 gru, 2016 23:30

Dwa lata temu nocleg kosztowal gdzies okolo 25 zl.

A ten numer to napewno byl na tym forum? ja o tej noclegowni dowiedzialam sie z forum kaukaskiego i tam chyba byl tez numer telefonu. Moze tam sie przeklikaj przez tematy o noclegach?
"ujrzałam kiedyś o świcie dwie drogi, wybrałam tą mniej uczęszczaną, cała reszta jest wynikiem tego ,że ją wybrałam..."

na wiecznych wagarach od życia..

http://jabolowaballada.blogspot.com/

pagin
Sekretarz Gubernialny
Sekretarz Gubernialny
Posty: 25
Rejestracja: ndz 22 mar, 2009 10:21

Erywan - kontakt na nocleg u Stiopy

Post autor: pagin » pt 30 gru, 2016 09:54

Dzieki Buba, Twoj post otworzyl pozamykane szufladki w mojej glowie. Masz racje, kontakt do Stiepy (nie Stiopy) mialem z forum o Kakazie z tego watku: http://www.forum.kaukaz.pl/viewtopic.php?f=4&t=1162

ODPOWIEDZ