niedokonczone tunele metra w Tbilisi

Wszystko co związane z podróżami po Kaukazie
Awatar użytkownika
buba
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 2171
Rejestracja: wt 03 lip, 2007 18:41
Lokalizacja: Oława

niedokonczone tunele metra w Tbilisi

Post autor: buba » ndz 29 lis, 2015 22:23

Moze ktos byl w miejscu prezentowanym na zdjeciach na ponizszej stronie?
http://general-kosmosa.livejournal.com/55759.html

a moze ktos kojarzy gdzie jest wejscie? jest na stronce tez jedno zdjecie miejsca gdzie wchodzi sie pod ziemie..
"ujrzałam kiedyś o świcie dwie drogi, wybrałam tą mniej uczęszczaną, cała reszta jest wynikiem tego ,że ją wybrałam..."

na wiecznych wagarach od życia..

http://jabolowaballada.blogspot.com/

Areka9
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki
Posty: 14
Rejestracja: wt 28 mar, 2017 15:29

niedokonczone tunele metra w Tbilisi

Post autor: Areka9 » pn 25 wrz, 2017 11:07

I jak - weszłaś tam? Wiesz jak tam się może dostać?

Awatar użytkownika
buba
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 2171
Rejestracja: wt 03 lip, 2007 18:41
Lokalizacja: Oława

niedokonczone tunele metra w Tbilisi

Post autor: buba » wt 03 paź, 2017 15:24

Areka9 pisze:I jak - weszłaś tam? Wiesz jak tam się może dostać?
Niestety. Od czasu napisania posta nie mialam okazji byc w Tbilisi. A i lokalizacji czy dostepnosci nie dowiedzialam sie zbyt wiele...
"ujrzałam kiedyś o świcie dwie drogi, wybrałam tą mniej uczęszczaną, cała reszta jest wynikiem tego ,że ją wybrałam..."

na wiecznych wagarach od życia..

http://jabolowaballada.blogspot.com/

Areka9
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki
Posty: 14
Rejestracja: wt 28 mar, 2017 15:29

niedokonczone tunele metra w Tbilisi

Post autor: Areka9 » pt 20 paź, 2017 14:23

Szkoda :( Byłem niedawno, ale nic się o tym nie dowiedziałem.

seba691
Kolegialny Registrator
Kolegialny Registrator
Posty: 7
Rejestracja: pn 23 sty, 2017 13:14
Lokalizacja: Piła

niedokonczone tunele metra w Tbilisi

Post autor: seba691 » pn 23 paź, 2017 19:52

Może te link będzie w tym pomocny https://urbex.ge/en/expeditions/metro-tbilisi/


Niestety pod tym linkiem co podałem można tylko pooglądać fajne zdjęcia. Przed chwilą znalazłem info, że ta stacja co jest na zdjęciach została oddana w 2017 do użytku https://en.wikipedia.org/wiki/Sakhelmts ... isi_Metro)

Areka9
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki
Posty: 14
Rejestracja: wt 28 mar, 2017 15:29

niedokonczone tunele metra w Tbilisi

Post autor: Areka9 » wt 24 paź, 2017 11:02

Dzięki. To rozwiązuje zagadkę :)

ODPOWIEDZ