Znaleziono 169 wyników

autor: KrzysztofLtm
pn 15 lip, 2019 16:26
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Stan dróg na Ukrainie - dyskusja
Odpowiedzi: 603
Odsłony: 183620

Stan dróg na Ukrainie - dyskusja

Dzięki za info. A jak na tym przejściu, sprawnie idzie, wiem, że to pewnie nie ma reguły. Sprawnie poza jakimis wyjatkowymi przypadkami jak.np swieta.Kiedys w jakąś niedziele wybralismy sie z nudów do Sokala,na pizze,zakupy,wjezdzamy na przejscie a tam ani zadnego samochodu,ani celnika tylko jakis ...
autor: KrzysztofLtm
pn 15 lip, 2019 13:23
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Stan dróg na Ukrainie - dyskusja
Odpowiedzi: 603
Odsłony: 183620

Stan dróg na Ukrainie - dyskusja

Dzięki za info. A jak na tym przejściu, sprawnie idzie, wiem, że to pewnie nie ma reguły. Sprawnie poza jakimis wyjatkowymi przypadkami jak.np swieta.Kiedys w jakąś niedziele wybralismy sie z nudów do Sokala,na pizze,zakupy,wjezdzamy na przejscie a tam ani zadnego samochodu,ani celnika tylko jakis ...
autor: KrzysztofLtm
pn 15 lip, 2019 09:36
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Stan dróg na Ukrainie - dyskusja
Odpowiedzi: 603
Odsłony: 183620

Stan dróg na Ukrainie - dyskusja

Witam! Poproszę o jakieś aktualne info na temat drogi do Lwowa przy przekraczaniu granicy w Dołhobyczowie. Uważacie, że to dobry wybór przejścia przy trasie z Lublina, czy proponujecie inne przejście i drogę do Lwowa. Z góry dziękuję za pomoc :D Nie tak dawno jechalismy tą droga,ale po pierwsze nie...
autor: KrzysztofLtm
ndz 14 lip, 2019 17:20
Forum: Białoruś
Temat: Samochodem na Białoruś-pytania
Odpowiedzi: 121
Odsłony: 54707

Samochodem na Białoruś-pytania

Cytat z internetu"Białorusini bardzo skrupulatnie wyliczają, co powinno znajdować się w samochodowej apteczce. Nie wystarczy więc typowy gotowiec z polskiego supermarketu. W zestawie środków medyczno-opatrunkowych muszą być: 10-procentowy roztwór amoniaku, jodyna, bandaże sterylne i elastyczne, wata...
autor: KrzysztofLtm
sob 13 lip, 2019 11:55
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Stan dróg na Ukrainie - dyskusja
Odpowiedzi: 603
Odsłony: 183620

Stan dróg na Ukrainie - dyskusja

Gdyby ktos sie wybierał do Twierdzy Tustan to na FB,na oficjalnej stronie Тустань pokazano jak robia droge wlasnie do tej twierdzy,wąski ale nowiutki asfalt.
autor: KrzysztofLtm
pn 08 lip, 2019 17:45
Forum: Białoruś
Temat: Do Brześcia bez wizy?
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 8134

Do Brześcia bez wizy?

dzieki za odpowiedz,czytalem ten post.Gdzie i jak mozna zalatwic przepustke i te uslugi?Ile to trwa?Jakies dodatkowe formalnosci na granicy?Np.gdy auto pierwszy raz jedzie na Ukraine trzeba ksero paszportu i dokumentow auta.Po prostu,co powinienem wiedziec jadąc tam.Bede wdzieczny za praktyczne wska...
autor: KrzysztofLtm
pn 08 lip, 2019 09:28
Forum: Białoruś
Temat: Do Brześcia bez wizy?
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 8134

Do Brześcia bez wizy?

Witam.Chciałbym sie kiedys wybrac do Brzescia.Ale przeraza mnie ta biurokracja.Bywam na Ukrainie i tam na granicy jest prosto i łatwo.Zastanawiam sie nad wyjazdem z biurem podrozy,ale wole indywidualne,na luzie wyjazdy.Moze mi ktos opisac krok po kroku jak to zalatwic,jak przekroczyc granice,czego n...
autor: KrzysztofLtm
ndz 07 lip, 2019 05:39
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Kurs wymiany walut
Odpowiedzi: 680
Odsłony: 148687

Kurs wymiany walut

Nie wiem jak w King crossie ale kiedys chcielicmy kupic hrywny w innym markecie/chyba Epicentrum,na obwodnicy,przy wyjezdzie na Sambor/.Kurs byl fatalny 6,7 i poradzono nam /jechalismy wtedy do Sambora/zeby tam wymienic i Samborze bylo 7,10.W tym marketach moze byc kiepski kurs.
autor: KrzysztofLtm
czw 04 lip, 2019 11:38
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: kolejki na przejściach
Odpowiedzi: 1089
Odsłony: 261987

kolejki na przejściach

https://dpsu.gov.ua/ua/map klikając w ikonke danego przejscia mozna sie dowiedziec np ile aut jest przed szlabanem,tylko po stronie UA,np teraz w Ravie jest 30 samochodow przed szlabanem z karteczkami.
autor: KrzysztofLtm
czw 04 lip, 2019 09:26
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Złoto.
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 761

Złoto.

Mi ktoś mówił, nie tutaj na forum, ale jednak :D To kończąc temat - czy kiedykolwiek po 1945 roku złoto było tańsze niż w Polsce? Pomińmy krótki okres gdy złotówka skoczyła 2-3 krotnie a ceny jeszcze nie zdążyły (zielone ludziki...). Był taki okres,nie uczestniczylem w tym ale znalem ludzi,kursowal...
autor: KrzysztofLtm
śr 03 lip, 2019 17:08
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Wyjazd na Ukrainę!
Odpowiedzi: 58
Odsłony: 8496

Wyjazd na Ukrainę!

Jak ma auta jako wspolwlasciciel czy wlasciciel to nie ma problemu. Pod warunkiem ze to nie ona wjezdzala tymi autami. A jak choc jednym wjechala i ono nie wyjechalo to moga byc problemy a raczej mandat Sprawa wyglada tak,mniej wiecej.jeszcze pozniej poznam wiecej szczegolow.Auta byly na niemieckic...
autor: KrzysztofLtm
śr 03 lip, 2019 12:28
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Beskidy Skolskie
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 334

Beskidy Skolskie

Patrzylem na mapie gdzie jest to Skole i okazalo sie ze bylismy blisko,zwiedzalismy Skały Dobosza.W lini prostej to 10km,droga cos ponad 20 od Skole.Mozna się wybrac,fajna rzecz...Droga w poblizu tych skal kiepska,trzeba tez troszke przejsc piechotą ale jest tam restauracja,mozna odpoczac,zjesc itp.
autor: KrzysztofLtm
wt 02 lip, 2019 08:31
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Tunel miłości
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 8638

Tunel miłości

Tunel Miłosci jest szeroko opisany,np.http://www.thewayfarersbook.com/how-to-get-to-the-tunnel-of-love-ukraine/ to nie tylko lokalna atrakcja,miedzynarodowa tez.Upodobali go sobie szczególnie Azjaci,w Chinach powstala wierna kopia,no ale oni wszystko kopiują. :D Będąc w Łucku warto pojechac,droga do...
autor: KrzysztofLtm
wt 02 lip, 2019 05:43
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: kolejki na przejściach
Odpowiedzi: 1089
Odsłony: 261987

kolejki na przejściach

Strona a wlasciwie 2 maja nieco inną nazwe ale ja zawsze wpisuje w gogle kordon.ua i mam to.http://kordon.sfs.gov.ua/ https://dpsu.gov.ua/ua/border/
autor: KrzysztofLtm
pn 01 lip, 2019 17:09
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Wyjazd na Ukrainę!
Odpowiedzi: 58
Odsłony: 8496

Wyjazd na Ukrainę!

Witam.mamy taki problem.Znajoma "ma"kilka aut na Ukrainie,pewnie z 10.Zorientowani wiedzą o co chodzi,sprzedaz na wspolwlasciciela.Nie wie co sie z nimi dzieje,juz troche czasu minelo od wjazdu aut na UA.Sama tez nie byla kilka lat na Ukrainie,teraz chcialaby pojechac turystycznie.Czy nie bedzie mia...
autor: KrzysztofLtm
czw 27 cze, 2019 20:52
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: kolejki na przejściach
Odpowiedzi: 1089
Odsłony: 261987

kolejki na przejściach

Wracamy z ua.dolhobyczow.cala odprawa ok 50 minut tylko dlatego że trafiliśmy na zmianę celników. Ogólnie spokojnie.
autor: KrzysztofLtm
czw 27 cze, 2019 20:46
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Kurs wymiany walut
Odpowiedzi: 680
Odsłony: 148687

Kurs wymiany walut

6.8 za przejściem Dołhobyczów. Dzisiaj o 20.
autor: KrzysztofLtm
śr 26 cze, 2019 09:23
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Tunel miłości
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 8638

Tunel miłości

Tunel jest obok masteczka Klewan,ktore lezy przy glownej drodze Luck-Rowne.Tak wiec jadą busem nie ma mozliwosci ominac Klewania.I busy musza tam stawac.Tunel jest,jadac od Lucka,tuz za Klewaniem droga w lewo.Kilka km,moze ktos z miejscowych podrzucilby Kolege do tunelu za kilka zł.Jest tez jakas dr...
autor: KrzysztofLtm
wt 25 cze, 2019 19:10
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Tunel miłości
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 8638

Tunel miłości

Odwiedzilem "Tunel Miłosci".Ładnie to wygląda,prawie tak ladny jak na zdjeciach,sporo turystow.Jeszcze wiecej komarow.Rozmawialem z przewodniczka ktora oprowadzala akurat jakąs wycieczke.Na temat bazy,byla tam baza,teraz nieczynna.Choc zdjecia satelitarne mowia cos innego,zreszta jezdzi tamtędy poci...
autor: KrzysztofLtm
wt 25 cze, 2019 13:52
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: kolejki na przejściach
Odpowiedzi: 1089
Odsłony: 261987

kolejki na przejściach

ObrazekZnowu sie zaczyna robic to co opisałem powyżej.Foto z 25-06-po godz 13.Może ktos wie co sie dzieje na tym przejsciu/Rava/.Ps,oficjalna strona "kordon.ua" informuje ze czas oczekiwania na wyjazd z UA 32minuty :lol: :D :lol:
autor: KrzysztofLtm
pt 21 cze, 2019 12:04
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: kolejki na przejściach
Odpowiedzi: 1089
Odsłony: 261987

kolejki na przejściach

Tego co sie dzialo na przejsciu w Ravie Ruskiej 20 czerwca wieczorem nigdy nie widzialem.Powrot z UA.W necie pisalo czas oczekiwania 15 minut.Gdy dojechalismy na przejscie byla kolejka ale bez tregedi.Nagle zaczely sie zjezdzac,omijac kolejke,pchac sie pod szlaban,Trąbienie,pchanie sie na wcisk,gdy ...
autor: KrzysztofLtm
pn 17 cze, 2019 05:42
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Kurs wymiany walut
Odpowiedzi: 680
Odsłony: 148687

Kurs wymiany walut

15-06 za przejsciem w Dolhobyczowie 6,80.16-06 -juz nie pamietam dokladnie ale kilka groszy mniej.W Vlodzimierzu Vol 16-06-6,80.minimalnie lepszy kurs niz na przejsciu.Paliwo 95-29.95 w Novovolynsku.
autor: KrzysztofLtm
pn 17 cze, 2019 05:38
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: kolejki na przejściach
Odpowiedzi: 1089
Odsłony: 261987

kolejki na przejściach

16-czerwca,Dolhobyczow.Wracalem z UA po poludniu,sprawdzilem czas oczekiwania na "kordon.ua"pisalo 10 min.Klamali,bo okazalo sie ze przed pierwszym szlabanem nie bylo zadnego samochodu i nie czekalismy nawet minuty. :D :lol: Na przejsciu ze 3 auta na pasie unijnym,kilka na innym,spoko.Ale odprawa tr...
autor: KrzysztofLtm
czw 13 cze, 2019 20:25
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: O ukraińskich alkoholach.
Odpowiedzi: 139
Odsłony: 61912

O ukraińskich alkoholach.

Witam.Krótkie pytanie.Jest na UA Gin? Jakos nigdy nie rozgladałem sie za ginem a przy najblizszej okazji chce kupic. Jest ale na przykład - GIN Lubuski :D A tak poważnie to tylko importowany niestety Dzieki za szybką odpowiedz.Polski Gin widzialem,polskie wodki tez,drozsze niz w polsce.Szkoda....
autor: KrzysztofLtm
czw 13 cze, 2019 20:03
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: O ukraińskich alkoholach.
Odpowiedzi: 139
Odsłony: 61912

O ukraińskich alkoholach.

Witam.Krótkie pytanie.Jest na UA Gin? Jakos nigdy nie rozgladałem sie za ginem a przy najblizszej okazji chce kupic.
autor: KrzysztofLtm
ndz 26 maja, 2019 06:43
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Stan dróg na Ukrainie - dyskusja
Odpowiedzi: 603
Odsłony: 183620

Stan dróg na Ukrainie - dyskusja

Obrazek Droga do Sokala 2019.
autor: KrzysztofLtm
sob 25 maja, 2019 23:30
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Stan dróg na Ukrainie - dyskusja
Odpowiedzi: 603
Odsłony: 183620

Stan dróg na Ukrainie - dyskusja

Jechalem dzisiaj z Dolhobyczowa do Sokala,droga P-15 do ronda na Sokal troszke połatana,kawaleczek nowej nawierzchni, da sie jechac.ale przed Sokalem kilka odcinków z takimi dolami jakich dawno nie widzialem.
autor: KrzysztofLtm
sob 25 maja, 2019 23:19
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: kolejki na przejściach
Odpowiedzi: 1089
Odsłony: 261987

kolejki na przejściach

Witam.Zmierzylem dzisiaj czas przekraczania granicy,Dolhobyczow sobota wieczorem,powrot do PL z zegarkiem w ręku od szlabanu z "karteczką" do wyjazdu z przejscia 24 minuty. :D Wczesniej na wjazd tez bylo szybko.Co jeszcze fajne...wszyscy,bez wyjątku ukrainscy celnicy strasznie mili i uprzejmi,wczesn...
autor: KrzysztofLtm
śr 22 maja, 2019 07:02
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Wydarzenia we Lwowie. Co i kiedy się tu odbywa ;)
Odpowiedzi: 180
Odsłony: 59736

Wydarzenia we Lwowie. Co i kiedy się tu odbywa ;)

KrzysztofLtm pisze:
wt 07 maja, 2019 06:40
Za to od 31 maja jest rajd Leopolis
Witam,był ktos na tym rajdzie zabytkowych samochodow w poprzednich latach?Warto pojechac?Oglądajac relacje z poprzednich lat wydaje sie ze nie jest to duza impreza.Warto pojechac??