Znaleziono 215 wyników

autor: KrzysztofLtm
ndz 05 lip, 2020 18:29
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Kurs wymiany walut
Odpowiedzi: 732
Odsłony: 188181

Kurs wymiany walut

Wracajac do hrywny,prezes banku centralnego odszedł,hrywna momentalnie traci.
zeneczek pisze:
pt 19 cze, 2020 22:24
dodam do powyższego że koszt polisy z opcją leczenia na wypadek Covid 19 w jednym z towarzystw na 7 dni wyliczono mi na kwotę poniżej 30pln,14 dni ok 55pln
Ktore towarzystwa oferuja takie ubezpieczenie?
autor: KrzysztofLtm
śr 01 lip, 2020 19:46
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Wjazd na Ukrainę wg nowych zasad
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 1038

Wjazd na Ukrainę wg nowych zasad

Do np.Niemiec moge,do Polski do domu juz nie bardzo.Za to moge sobie pojechac do Urugwaju lub Rwandy. :lol: A ja chce do Lwowa i Uzgorodu...
autor: KrzysztofLtm
śr 01 lip, 2020 17:14
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Wjazd na Ukrainę wg nowych zasad
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 1038

Wjazd na Ukrainę wg nowych zasad

"Restrykcje w przekraczaniu granicy zewnętrznej UE nie dotyczą obywateli unijnych, obywateli krajów spoza Unii, ale należących do strefy Schengen oraz członków ich rodzin, a także obywateli państw trzecich będących rezydentami długoterminowymi w UE, jeśli chcą wracać do domu." Cytat z Interii,co to ...
autor: KrzysztofLtm
wt 30 cze, 2020 19:40
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Wjazd na Ukrainę wg nowych zasad
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 1038

Wjazd na Ukrainę wg nowych zasad

pietia pisze:
wt 30 cze, 2020 19:26
W drugą stronę możesz jechać (byle z odpowiednią polisą), bo dla Ukraińców Polska jest krajem "zielonym" (czyli bezpiecznym). Tylko po powrocie do Polski - kwarantanna
Własnie....wyjechac to zaden problem,problemem jest wrócic.Kwarantanna.A na polsie musi byc dokladnie zaznaczone"covid19"
autor: KrzysztofLtm
wt 30 cze, 2020 14:29
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Wjazd na Ukrainę wg nowych zasad
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 1038

Wjazd na Ukrainę wg nowych zasad

Bedzie długo....cytat z Interii. "Obserwowane obecnie na Ukrainie wskaźniki zachorowań na COVID-19 nie pozwalają nam na aktywny dialog w sprawie otwierania granic - powiedziała w opublikowanym we wtorek (30 czerwca) wywiadzie dla Interfax-Ukraina wicepremier tego kraju Olha Stefaniszyna."Już teraz z...
autor: KrzysztofLtm
wt 23 cze, 2020 19:21
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Wjazd na Ukrainę wg nowych zasad
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 1038

Wjazd na Ukrainę wg nowych zasad

Bodajże od 20 czerwca Słowacja otworzyła granicę dla Polaków. Ale oczywiście pod warunkiem, że przybywają z Polski lub innego kraju UE. Od strony Ukrainy wjechać mogą (i to pod warunkiem 14-dniowej kwarantanny) jedynie Słowacy, członkowie ich rodzin oraz osoby ze stałym bądź czasowym pobytem na Sło...
autor: KrzysztofLtm
wt 23 cze, 2020 19:00
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Wjazd na Ukrainę wg nowych zasad
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 1038

Wjazd na Ukrainę wg nowych zasad

Slowacy juz nas zdaje sie wpuszczaja,sam myslalem zeby wyskoczyc gdzies na Słowacje ale wole zarezerwowac kase i czas na zakarpacie.A powrot z UA przez Slowacje.....mogą ukrainców nie wpuszczac ale mieszkaniec unii powinien wjechac,wrocic do domu,moga wymagac kwarantanny,nie wiem,dlatego trzeba szyb...
autor: KrzysztofLtm
pn 22 cze, 2020 04:09
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Wjazd na Ukrainę wg nowych zasad
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 1038

Wjazd na Ukrainę wg nowych zasad

Ubezpieczenie podobno jest w Warcie i Axa.Fakt,bez kwarantanny ale kwarantanne mamy po powrocie.Chociaz pomyslalem sobie ze gdyby wrocic przez przejscie ze Slowacja,pozniej szybki przejazd do Polski i moze udaloby sie uniknąc kwarantanny.
autor: KrzysztofLtm
ndz 21 cze, 2020 05:02
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Zakarpacie z 2 letnim dzieckiem
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 196

Zakarpacie z 2 letnim dzieckiem

Dzięki za podpowiedzi. Faktycznie pomieszało krainy geograficzne chociaż wg mapki z przewodnika Jaremcze i Worochta są na granicy Zakarpacia i Huculszczyzny, ale mniejsza o to. Bardziej chodziło mi o to, czy oprócz wędrówek górskich będzie tam co robić. Jeszcze nie wiadomo czy dojdzie to do skutku ...
autor: KrzysztofLtm
czw 18 cze, 2020 09:35
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Kurs wymiany walut
Odpowiedzi: 732
Odsłony: 188181

Kurs wymiany walut

A właśnie- czy może macie jakieś informacje i czy w ogóle w najbliższym czasie jest planowane otwarcie granic z Ukrainą i Białorusią? Wlasnie czytam wiadomosci na wp i pisze....Z danych MSZ wynika, że kraje, których granice są otwarte i nie obowiązuje tam kwarantanna to: Niemcy Szwecja Litwa Łotwa ...
autor: KrzysztofLtm
czw 18 cze, 2020 09:24
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Kurs wymiany walut
Odpowiedzi: 732
Odsłony: 188181

Kurs wymiany walut

A właśnie- czy może macie jakieś informacje i czy w ogóle w najbliższym czasie jest planowane otwarcie granic z Ukrainą i Białorusią? Wlasnie czytam wiadomosci na wp i pisze....Z danych MSZ wynika, że kraje, których granice są otwarte i nie obowiązuje tam kwarantanna to: Niemcy Szwecja Litwa Łotwa ...
autor: KrzysztofLtm
ndz 14 cze, 2020 17:31
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Kurs wymiany walut
Odpowiedzi: 732
Odsłony: 188181

Kurs wymiany walut

meter30 pisze:
sob 13 cze, 2020 20:05
A właśnie- czy może macie jakieś informacje i czy w ogóle w najbliższym czasie jest planowane otwarcie granic z Ukrainą i Białorusią?
Cos sie mowi o 1 lipca,chodzi o UA.Czytalem gdzies o tym ale na jakich zasadach nie pisano.
autor: KrzysztofLtm
sob 02 maja, 2020 05:19
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Wirus na UA.
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 4759

Wirus na UA.

Witam.Pytanie raczej do kogos kto jest na Ukrainie.Jak wygląda sytuacja na UA?Jakie sa obostrzenia?Czy mowi sie cos o luzowaniu obostrzeń jak to ma miejsce w Polsce.Po prostu,jak to tam wygląda.W polskiej prasie prawie nic o tym nie piszą.
autor: KrzysztofLtm
ndz 22 mar, 2020 10:09
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: O ukraińskich alkoholach.
Odpowiedzi: 156
Odsłony: 80752

O ukraińskich alkoholach.

Przegladajac na szybko internet dowiedzialem sie ze testowali ją w angielskich pubach,robiła furore,istnieje spółka ktora ma ja produkowac,wladze UA są za,miala trafic juz na rynek,moze obecna sytuacja wszystko opózniła.Moze kiedys trafi na rynek,ale pewnie cena bedzie "kosmiczna",wiec mozna sobie j...
autor: KrzysztofLtm
sob 21 mar, 2020 06:20
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: O ukraińskich alkoholach.
Odpowiedzi: 156
Odsłony: 80752

O ukraińskich alkoholach.

Widział ktos w sklepach wodke Atomik,mozna kupic,ile kosztuje.? Przeczytaj uważnie informację: https://www.atomikvodka.com/ a wszystko stanie się jasne ;) O ile dobrze zrozumialem pracuja nad tym,jeszcze nie ma w sprzedazy.Bo to ze pochodzi z Czernobyla to wiem,nie przeraza mnie to,sam myslalem zeb...
autor: KrzysztofLtm
śr 18 mar, 2020 11:06
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: O ukraińskich alkoholach.
Odpowiedzi: 156
Odsłony: 80752

O ukraińskich alkoholach.

Widział ktos w sklepach wodke Atomik,mozna kupic,ile kosztuje.?
autor: KrzysztofLtm
wt 17 mar, 2020 06:16
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Wirus na UA.
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 4759

Wirus na UA.

Z tą szczelnoscią granic bywa roznie.Koledzy znajomego ukrainca wracali wczoraj z pracy z Niemiec.Na granicy D/PL kolejki i mierzenie temperatury.Polacy nakazali im zeby zostali w Polsce 2 tygodnie i puscili.Pojechali na Dorohusk,juz są na UA.
autor: KrzysztofLtm
sob 07 mar, 2020 07:08
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Wirus na UA.
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 4759

Wirus na UA.

Witam.Głownym tematem w mediach jak i w rozmowach jest teraz koronawirus.Jakos tutaj nikt tego nie poruszył.Jak wyglada sytuacja na UA.Przeglądajac internet to na Ukrainie nie ma tragedii,sytuacja chyba podobna jak w Polsce a moze i lepsza ale ciekawi mnie co sie pisze i mowi na samej Ukrainie.A na ...
autor: KrzysztofLtm
sob 08 lut, 2020 06:14
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Kolej na Ukrainie
Odpowiedzi: 524
Odsłony: 112722

Kolej na Ukrainie

http://railway.lviv.ua/schedule/suburban/ https://images91.fotosik.pl/313/d5f1fa143fb6f72a.png Wygląda na to, że jeżdżą codziennie, nawet w weekendy. Swoją drogą fajna sprawa. Jechałem w 2018 tą trasą właśnie elektryczką. Pociąg trochę długo jedzie, ale widoki piękne. Ważne na jaką elektryczkę lub ...
autor: KrzysztofLtm
ndz 02 lut, 2020 15:08
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Smalec z borsuka.
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 2245

Smalec z borsuka.

Dzieki za szybka odpowiedz,bedziemy cos z tym smalcem kombinowac.Moze sami gdzies kupimy a jak nie to zamowimy przez internet,mamy jakichs znajomych na UA.Zapomnialem tylko o tej granicy.Chociaz my zazwyczaj jezdzimy turystycznie i nie bylo nigdy zadnych problemow na granicy a czasami bylo cos w sam...
autor: KrzysztofLtm
ndz 02 lut, 2020 10:24
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Smalec z borsuka.
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 2245

Smalec z borsuka.

Witam.Moze ktos cos wie,mozna kupic smalec z borsuka na UA,np. na zakarpaciu bo pewnie tam pojedziemy.
autor: KrzysztofLtm
ndz 02 lut, 2020 05:01
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Kolej na Ukrainie
Odpowiedzi: 524
Odsłony: 112722

Kolej na Ukrainie

Witam.Szukam rozkladu elektryczek Uzgorod Sianki na poezdato.net ale na kwiecien.I są tylko 2 dalekobiezne,jak to jest,czy nie ma jeszcze rozkladu kwietniowego i pytanie czy elektryczki jezdza dzien w dzien,sobota niedziela?
autor: KrzysztofLtm
sob 25 sty, 2020 14:46
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Woziłow-rejs.
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 2243

Woziłow-rejs.

Dzieki za szybka odpowiedz.Poki co dam sobie z tym spokój,faktycznie...tanio nie jest.Zbliza sie wiosna wiec szukam jakichs fajnych miejsc na UA.Na poczatek pewnie Uzgorod w takim razie.
autor: KrzysztofLtm
sob 25 sty, 2020 13:03
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Woziłow-rejs.
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 2243

Woziłow-rejs.

Witam.W miejscowosci Woziłow sa ponoc organizowane calodniowe rejsy po Dniestrze/podobno niezapomniane widoki/Czy był tam ktos?Czy mozna normalnie przyjechac do tej wioski,wsiasc na statek czy trzeba to jakos inaczej organizowac?Czy rejsy sa w lecie codziennie?Moze ktos juz tam był.
autor: KrzysztofLtm
sob 21 gru, 2019 09:45
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: kolejki na przejściach
Odpowiedzi: 1118
Odsłony: 304152

kolejki na przejściach

Dołhobyczów, piątek 22:30 na granicy, razem 6,5 godz. :) Pokazywali na granica.gov.pl turystyczny 3 h oraz tax free 3 h, ale kolejka oczywiście jedna, w sumie prawie zgadli, że 3+3 haha W nocy opornie szła odprawa po stronie ukraińskiej, aż ludzie trąbili, pierwszy raz takie cuda widziałem, pewnie ...
autor: KrzysztofLtm
ndz 15 gru, 2019 08:18
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: kolejki na przejściach
Odpowiedzi: 1118
Odsłony: 304152

kolejki na przejściach

Witam.Gdzies kiedys czytałem o tym ale juz nie pamietam....wiec zapytam bo mnie to ciekawi.Czy jadac na Ukraine i majac w planie powrót do Polski np. przez Słowacje trzeba to zglosic to na granicy,jezeli tak to komu.A jezeli zglosimy wyjazd z UA przez Slowacje i pozniej zmienimy plany i wrocimy do ...
autor: KrzysztofLtm
sob 14 gru, 2019 13:14
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: kolejki na przejściach
Odpowiedzi: 1118
Odsłony: 304152

kolejki na przejściach

Witam.Gdzies kiedys czytałem o tym ale juz nie pamietam....wiec zapytam bo mnie to ciekawi.Czy jadac na Ukraine i majac w planie powrót do Polski np. przez Słowacje trzeba to zglosic to na granicy,jezeli tak to komu.A jezeli zglosimy wyjazd z UA przez Slowacje i pozniej zmienimy plany i wrocimy do P...
autor: KrzysztofLtm
pn 09 gru, 2019 05:41
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Kurs wymiany walut
Odpowiedzi: 732
Odsłony: 188181

Kurs wymiany walut

Przy granicy,Sokal ,1zł-6hr.
autor: KrzysztofLtm
czw 14 lis, 2019 16:18
Forum: Muzyka, film, literatura, TV
Temat: Pomoc w sprowadzeniu książki do Polski - help!!!
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 3630

Pomoc w sprowadzeniu książki do Polski - help!!!

Jest dostepna bez problemu na OLX.ua Ale jak to zrobic,kupno,dostawa tego juz nie wiem.https://www.olx.ua/list/q-metro-2033/ Nawet jest we Lwowie. https://www.olx.ua/belz/q-metro-2033/?s ... dist%5D=75 Inna kwestia,w jakim jest jezyku,rosyjski,ukrainski...???