Znaleziono 202 wyniki

autor: KrzysztofLtm
sob 26 maja, 2018 08:48
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Stan dróg na Ukrainie - dyskusja
Odpowiedzi: 622
Odsłony: 200000

Stan dróg na Ukrainie - dyskusja

Musze jeszcze dodac,za Starym Samborem na poludnie jest problem ze stacjami paliw,trzeba sie wczesniej zatankowac,ja tego nie zrobilem,na szczescie jakas mala stacje znalazlem,w ostatniej chwili.
autor: KrzysztofLtm
sob 26 maja, 2018 08:40
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Stan dróg na Ukrainie - dyskusja
Odpowiedzi: 622
Odsłony: 200000

Stan dróg na Ukrainie - dyskusja

Droga ze Lwowa do Sambora,bodajze H-13,wiecej niz dobra.Przy wjezdzie do Sambora trzeba uwazac na kratki kanalizacyjne z prawej strony jezdni,wystaja 8-10 cm nad jezdnie,ostre krawedzie.Jechalem przez centrum sambora,tragedia,totalnie zakorkowany,20 centymetrowe uskoki asfaltu.Jak pisalem do Sambora...
autor: KrzysztofLtm
sob 26 maja, 2018 08:15
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Ceny paliw 2016
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 4615

Ceny paliw 2016

Tankowalem 25 maja pb-95,na okko 32,5 hr na innej kupowalem za 28 cos tam.Okolice Lwowa,Sambora.
autor: KrzysztofLtm
sob 26 maja, 2018 08:10
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Kurs wymiany walut
Odpowiedzi: 716
Odsłony: 169215

Kurs wymiany walut

Ceny hrywny z 24/25 maja,w Ravie Ruskiej za zl 6,9 hr,w centrum handlowym Epicentrum we Lwowie 6,45! w Samborze 7.
autor: KrzysztofLtm
śr 23 maja, 2018 01:42
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Stan dróg na Ukrainie - dyskusja
Odpowiedzi: 622
Odsłony: 200000

Stan dróg na Ukrainie - dyskusja

Jade sprawdze...hihi....Lwow-Sambor-Sianki,
autor: KrzysztofLtm
wt 22 maja, 2018 17:28
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Stan dróg na Ukrainie - dyskusja
Odpowiedzi: 622
Odsłony: 200000

Stan dróg na Ukrainie - dyskusja

Witam.Rozmawialem dzisiaj z milym panem z biura organizujacego wycieczki na zakarpacie/przy okazji pozdrawiam,moze tu zagląda.../mowil ze droga H-13 Sambor Uzok ma nowy asfalt i jest ok.Ktos jechal...??
autor: KrzysztofLtm
pt 18 maja, 2018 13:35
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Stan dróg na Ukrainie - dyskusja
Odpowiedzi: 622
Odsłony: 200000

Stan dróg na Ukrainie - dyskusja

Dzieki za szybką reakcje.Jak "moją" namowie to jutro pojade,choc ciezko idzie mi to namawianie. :D
autor: KrzysztofLtm
pt 18 maja, 2018 05:28
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Stan dróg na Ukrainie - dyskusja
Odpowiedzi: 622
Odsłony: 200000

Stan dróg na Ukrainie - dyskusja

Witam.Mam pytanie,jak dojechac autem do Sambora,przejscia Medyka Krakowiec,Hruszow,ewentualnie Kroscienko.Gdzie jest najmniej dziur.I czy droga Mosciska -Sambor jest w miare przejezdna.Wg Navizora jest kiepsko,na gogle street z 2015 r jest jako tako....
autor: KrzysztofLtm
ndz 06 maja, 2018 06:32
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Ukrainskie /Lwowskie/ biura podrozy.
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 674

Ukrainskie /Lwowskie/ biura podrozy.

Witam.Moze ktos jest zorientowany w temacie ukrainskich/lwowskich/bior podrozy.Np.czy organizuja przejazdzki Koleja Zakarpacka/Sianki-Wolosanka/?Takze inne krotkie wypady ze Lwowa.Polskie biuro ma w ofercie tą kolej ale wolalbym cos z Ukrainy.
autor: KrzysztofLtm
sob 05 maja, 2018 21:47
Forum: Relacje z Podróży
Temat: Na wschód
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1797

Na wschód

Super film i super zrobiony.Fajnie sie ogląda.Interesuje mnie muzyka z filmu,bardzo ladna.Co to za wykonawcy?
autor: KrzysztofLtm
czw 03 maja, 2018 10:07
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Weekend we Lwowie
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 5858

Weekend we Lwowie

Zdawalem sobie sprawe ze taka jest sytuacja.Mialem nie jechac.Ale wstalem rano,spojrzalem w necie ze nie ma kolejek na granicy,wrzucilem kilka rzeczy do auta i pojechalisy,mam do Lwowa 110km.
autor: KrzysztofLtm
czw 03 maja, 2018 06:48
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Weekend we Lwowie
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 5858

Weekend we Lwowie

Witam.We Lvovie slychac teraz tylko polska mowe.Tragedia,wszedzie,w kawiarniach itp tlok.Przestroga,po raz pierwszy mi sie zdarzylo,kantuja w sklepach i kantorach.Nigdy wczesniej sie z tym nie spotkalem.
autor: KrzysztofLtm
czw 03 maja, 2018 06:42
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Kurs wymiany walut
Odpowiedzi: 716
Odsłony: 169215

Kurs wymiany walut

Kurs z 02-05 w ok Lwowa i we lwowie za 1zl od 7 do 7,45 hr w jakims kantorze na peryferiach Lwowa.Duza rozbieznosc,im blizej granicy tym gorszy kurs.Zloty spadl ale tak jakby,choc moze to moje subiektywne odczucie,ceny np. benzyny i papierosow lekko spadly.Pb-95 27-29 hr.
autor: KrzysztofLtm
sob 28 kwie, 2018 18:34
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: kolejki na przejściach
Odpowiedzi: 1118
Odsłony: 285264

kolejki na przejściach

Witam forumowiczow.Chcialbym na "szybko" na dzien wyskoczyc do Lwowa.Jak sądzicie,jak przewidujecie,kiedy bedzie spokojniej na przejsciach/Hrebenne/Poniedzialek,wtorek moze sroda.....?????
autor: KrzysztofLtm
pn 23 kwie, 2018 19:02
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Stan dróg na Ukrainie - dyskusja
Odpowiedzi: 622
Odsłony: 200000

Stan dróg na Ukrainie - dyskusja

Moim skromnym zdaniem,Przemysl,Medyka,Lwow,nawet nie trzeba wjezdzac do miasta tylko obwodnica na droge E471 i w Stryju na Drohobycz.Nie jest to trasa najkrotsza ale mysle ze najlepsza.
autor: KrzysztofLtm
czw 12 kwie, 2018 17:29
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: kolejki na przejściach
Odpowiedzi: 1118
Odsłony: 285264

kolejki na przejściach

Z okazji swieta na Ukrainie polscy celnicy mieli prikaz,kazdy w alkomat,widzialem ze zmieniali sie kierowcy w kolejce ukrainskiej.Dostali cynk pewnie.Ale fakt,o ile wczesniej specjalnie nie widzialem pijanych pieszych czy rowerzystow na ukrainskich drogach to teraz widzialem ich duzo.Swieto...
autor: KrzysztofLtm
czw 12 kwie, 2018 05:47
Forum: Białoruś
Temat: Do Brześcia bez wizy?
Odpowiedzi: 55
Odsłony: 11104

Do Brześcia bez wizy?

Witam.Mam pytanie,czy przeraczajac granice w Slawatyczach i jadac do Brzescia droga P-94 i pozniejprzed Brzesciem P-17 trzeba placic oplaty drogowe za przejazd?
autor: KrzysztofLtm
wt 10 kwie, 2018 05:57
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Stan dróg na Ukrainie - dyskusja
Odpowiedzi: 622
Odsłony: 200000

Stan dróg na Ukrainie - dyskusja

Chcac dojechac nad Bug takie sa drogi,byly jeszcze duzo gorsze odcinki,ale nie mialem juz nerwow zeby robic zdjecia,chcialem stamtad wyjechaac.
autor: KrzysztofLtm
pn 09 kwie, 2018 20:23
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Stan dróg na Ukrainie - dyskusja
Odpowiedzi: 622
Odsłony: 200000

Stan dróg na Ukrainie - dyskusja

Sorki,chcialem dodac zdjecia,ale jest jakis problem.
autor: KrzysztofLtm
pn 09 kwie, 2018 20:20
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Stan dróg na Ukrainie - dyskusja
Odpowiedzi: 622
Odsłony: 200000

Stan dróg na Ukrainie - dyskusja

Przy swiecie wybralismy sie nad Bug w okolice Sokala.Drogi bez komentarza.....
autor: KrzysztofLtm
pn 09 kwie, 2018 19:59
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: kolejki na przejściach
Odpowiedzi: 1118
Odsłony: 285264

kolejki na przejściach

marcin- pisze:
ndz 25 mar, 2018 12:54
Z kalendarzem zgoda, MGR do cerkwi chodzi i modli się o "dobrych" celników :D pusto i echo w duże święta
Teoria swiat sie sprawdza,dzisiaj swieto na UA i w Dolhobyczowie pusto,2-3 auta,celnicy tez mili,cala odprawa i polska i ukraiska trwala 15minut.Z powrotem kazdy kierowca dmuchal w alkomat.
autor: KrzysztofLtm
pn 09 kwie, 2018 18:54
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Ceny paliw 2016
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 4615

Ceny paliw 2016

Dzisiaj na VOG pb95-31 hr.Kiepsko tym bardziej ze kurs grywny tez kiepski 7,30-7,45.
autor: KrzysztofLtm
pn 09 kwie, 2018 18:51
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Kurs wymiany walut
Odpowiedzi: 716
Odsłony: 169215

Kurs wymiany walut

Dzisiaj za przejsciem Dolhobyczow zlotowka-745,raczej kiepsko ale w Sokalu 7,30.
autor: KrzysztofLtm
pn 09 kwie, 2018 06:09
Forum: Białoruś
Temat: Papierosy
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1029

Papierosy

to są prawie najtańsze białoruskie fajki,miejscowi ich nie palą bo stać ich na lepsze--95% wykupuja Polacy i mrówki na przerzut do Pl i na Litwe-- pali to głownie polactwo w UK--tacy zasrani zarobasy że stać ich tylko na festy,miński i jinlingi:) na Białorusi to chodzi po ok.2zł(dawno nie byłem na ...
autor: KrzysztofLtm
sob 07 kwie, 2018 10:16
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Weekend we Lwowie
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 5858

Weekend we Lwowie

Dzieki za pomoc.Wiec bardziej chodzi mi o Fest.W kilku tych miejscach bylem,myslalem ze jutro skocze na 2 dni do Lwowa,ale niestety nic z tego.Ale niedlugo moze mi sie to przydac,dzieki.
autor: KrzysztofLtm
sob 07 kwie, 2018 10:04
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Weekend we Lwowie
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 5858

Weekend we Lwowie

Probuje wyczytac cos w necie,sa dwie grupy,Fest i Kumpel.Teraz tylko ktore lokale sa czyje.Chyba kryjowka,Teatr piwa,gazowa lampa i kilka innych to grupa Fest.
autor: KrzysztofLtm
sob 07 kwie, 2018 08:37
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Weekend we Lwowie
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 5858

Weekend we Lwowie

Jest cos takiego,to wiem,Kryjowka,Loza masonska na pewno naleza do tej sieci,i Kumpel prawie na przeciwko hotelu Lwow.Ale jest wiecej lokali,w Lozy Masonskiejnp. w menu cena 320hr,z karta 32!Przy okazji zapytam,gdzies widzialem w necie zdjecie,na rynku we Lwowie,tam gdzie bylo w zimie lodowisko,base...
autor: KrzysztofLtm
sob 07 kwie, 2018 06:25
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Weekend we Lwowie
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 5858

Weekend we Lwowie

Witam.Szybkie pytanie,gdzie mozna dostac karte Kumpel dajaca znizki w lokalach tej sieci we Lwowie,przy okazji jakie lokale do niej naleza.Dzieki z gory za pomoc.
autor: KrzysztofLtm
pt 06 kwie, 2018 06:09
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Stan dróg na Ukrainie - dyskusja
Odpowiedzi: 622
Odsłony: 200000

Stan dróg na Ukrainie - dyskusja

echałem do Tarnopola końcówka września/początek października i rzeczywiście był duży remont, który jednakowoż trwa już ze 2 lata i robią odcinkami. Potem była zima, więc wątpię, żeby od samego Lwowa do Tarnopola było wszystko gotowe Tak na marginesie,slyszalem ze Tarnopol to ladne miasto,warto tam ...
autor: KrzysztofLtm
wt 03 kwie, 2018 07:05
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Stan dróg na Ukrainie - dyskusja
Odpowiedzi: 622
Odsłony: 200000

Stan dróg na Ukrainie - dyskusja

W lecie jechalem Zloczow-Lwow,jest to droga do "zamkow zlotej podkowy" i do Tarnopola.Robili duzy remont,zrywali nawet stara nawierzchnie.Juz pewnie remont skonczony i powinno byc ok.