Znaleziono 768 wyników

autor: Kwiatkowski11
sob 20 gru, 2008 12:57
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Problem z wjazdem na Ukrainę !!!!!!!!!!!!
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 10780

Z tego co mozna zorientowc sie w sieci to Ukraincy zarzucaja nam nagminne naruszanie przepisow wizowych(slabo do tej pory egzekwowanych z uwagi na niska komputeryzacje przejsc,choc sie to zmienia).Wejscie w kolizje z tymi przepisami moze skutkowac madatem karnym w wysokosci UAH680 i zakazem wjazdu d...
autor: Kwiatkowski11
sob 20 gru, 2008 07:44
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Problem z wjazdem na Ukrainę !!!!!!!!!!!!
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 10780

Komunikat polskiego MSZ wyjasnia wszystko!

Informacja MSZ dla osób planujących podróż na Ukrainę 2008.12.19 Ministerstwo Spraw Zagranicznych informuje, że zgodnie z art. 1 Umowy między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej, a Gabinetem Ministrów Ukrainy o zasadach ruchu osobowego, podpisanej dnia 30 lipca 2003 r. (M.P. 2003 nr 56 poz. 878), obyw...
autor: Kwiatkowski11
pt 19 gru, 2008 14:12
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Kurs hrywny - zakup !
Odpowiedzi: 335
Odsłony: 112747

Tannais napisal: Jeden z kantorów w Warszawie sprzedaje hrywny po 0.38 -0.40. Ciekawe co będzie dalej. A sytuacja na Ukrainie staje się poważna. To bardzo zła wiadomość ! Z tego co sie orientuje to wczoraj zalamal sie kurs hrywny.To niedobra wiadomosc przede wszystkim dla Ukraincow i bardzo dobra dl...
autor: Kwiatkowski11
ndz 14 gru, 2008 17:34
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: MEDYKA strajk "Mrówek" + Zamknieta granica.
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 6849

Arturinga napisal: Mądrzy Wypowiadający się "Ekonomo-Turyści" jedno dniowi... Puknijcie się w Głowę! Bo... pleciecie ANDRONY... Styl i sformulowania w/w postu sa dosc zenujace i nie warte odpowiedzi!Jedynie mozna zwrocic uwage na fakt(jesli to prawda co piszesz).ze przemyt przez przejscie w Medyce z...
autor: Kwiatkowski11
czw 11 gru, 2008 08:54
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: MEDYKA strajk "Mrówek" + Zamknieta granica.
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 6849

Eshealon napisal: Tak jest! Wieszać, kamienować, wbijać na pal. Wsadzać do więzień. Zero tolerancji dla przemytników. Nie ma większych problemów w tym kraju? Koniecznie trzeba dokopać tym najbiedniejszym? Jakoś za prawdziwych przestępców nikt się na granicy nie bierze. Przemyt nie jest tylko nasza s...
autor: Kwiatkowski11
śr 10 gru, 2008 18:05
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: MEDYKA strajk "Mrówek" + Zamknieta granica.
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 6849

Uwielbiam,takie wypowiedzi,według schematu:jestem za a nawet przeciw.Ja natomiast jeszcze raz napisze konkretnie: 1.Stop legalizacji przemytu;ścigać,karac i powstrzymywać! 2.Pomagać ludziom z tzw.Polski C.Biednym,nieprzystosowanym i zagubionym w meandrach wolnego rynku.Sczegolna w tym rola dla rzadu...
autor: Kwiatkowski11
sob 06 gru, 2008 11:03
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Kurs hrywny - zakup !
Odpowiedzi: 335
Odsłony: 112747

No to uporzadkujmy te rady: 1.Aktualnie kurs wymiany hrywny do zlotowki jest korzystniejezy we Lwowie i miejscowosciach lezacych przy granicy z Polska. 2.Zawsze mozesz poszukac dobrego kursu w kantorach w Polsce/szczegolnie jesli mieszkasz na jej drugim koncu/,ale pamietaj,ze wwoz narodowej waluty n...
autor: Kwiatkowski11
pt 05 gru, 2008 16:44
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Kurs hrywny - zakup !
Odpowiedzi: 335
Odsłony: 112747

Kurs pln/uah na Ukrainie to ok 2,51(39 groszy za 1 uah),wiec chyba znacznie lepiej wymienic zlotowki na miejscu ;) No to chyba wyjasnia wszystkie dylementy.Zaproponowany przeze mnie wariant jest chyba bezpieczniejszy i bardziej praktyczny.Wariant z zakupem waluty ukrainskiej/mysle o konkretnej ilos...
autor: Kwiatkowski11
pt 05 gru, 2008 14:58
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Kijów - siłownia?
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1232

Mozna tu:
http://www.kievsportclub.com.ua/
Mozna tez wrzucic do n/w wyszukiwarki potrzebne slowa kluczowe np.kiev,sport itp.
http://www.yandex.ru/
Pozdrawiam.
autor: Kwiatkowski11
pt 05 gru, 2008 14:18
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: MEDYKA strajk "Mrówek" + Zamknieta granica.
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 6849

Jestem za:zabezpieczeniem przez nasz rzad środków na programy osłonowe i aktywizujące dla bezrobotnych rodakow, a zwłaszcza dla tych, dla których źródłem utrzymania w obecnej chwili jest handel przygraniczny!!! Jestem przeciw:zadymom na granicy i legalizacji przemytu!!! http://wiadomosci.onet.pl/187...
autor: Kwiatkowski11
pt 05 gru, 2008 13:34
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Kurs hrywny - zakup !
Odpowiedzi: 335
Odsłony: 112747

A moze ktos napisze jaki jest dzisiejszy kurs kantorowy hrywny do zlotowki ,ale we Lwowie?Dopiero wtedy okaze sie czy to jest za tak korzystne.Po sierpniowym pobycie,wydaje mi sie,ze najkorzystniej jest poslugiwac sie na Ukrainie karta kredytowa/do 30 lat bez prowizji/ a zlotowki wymienic we Lwowie....
autor: Kwiatkowski11
ndz 30 lis, 2008 17:02
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Dzwonienie na Ukrainie
Odpowiedzi: 57
Odsłony: 22781

Tu wszystkiego sie dowiesz.Pozdrawiam.
http://www.life.com.ua/index.php?area=m ... u&page=1-7
autor: Kwiatkowski11
śr 05 lis, 2008 11:32
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Dojazd z/na lotnisko w Kijowie (KBP)
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2160

albo:
http://www.latajznami.pl/lotniska,1199, ... w_kbp.html

Autobus z lotniska do dworca kolejowego 22 hrywny.Pozdrawiam.
autor: Kwiatkowski11
czw 30 paź, 2008 06:11
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Prośba
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1904

Teraz przynajmniej wiesz ,gdzie sie szuka takich rzeczy,bo w necie jest tego mnostwo,sa specjalne kluby milosnikow tego samochodu.Polecam wyszukiwarke: yandex.ru.
autor: Kwiatkowski11
śr 29 paź, 2008 10:59
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Prośba
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1904

Moze przyda sie n/w link:
http://board.ru/auto/gaz/gaz-20/
Pozdrawiam.
autor: Kwiatkowski11
pn 27 paź, 2008 11:28
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Wizzair oferuje loty po Ukrainie ;)
Odpowiedzi: 129
Odsłony: 37302

Misiek21 napisal: "Podana cena 80 zł zawiera już te opłaty - sam bilet kosztuje 1 zł, do tego 63 zł podatki i opłaty lotniskowe no i 15 zł opłaty manipulacyjnej - 1+63+15 = 79 PLN :) [/quote] Jesli jednak oddasz do luku tzw.bagaz rejestrowy.-np.walizke do 20 kg,1 szt.-to do lacznej ceny dojdzie PLN ...
autor: Kwiatkowski11
pt 24 paź, 2008 10:04
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Wizzair oferuje loty po Ukrainie ;)
Odpowiedzi: 129
Odsłony: 37302

od stycznia połączenie Katowice - Kijów!! Ceny w promocji 80 zł w jedną stronę. Kto jeszcze nie latal ta linia powinien rowniez wziac od uwage fakt,ze do ceny biletu dojda dodatkowe oplaty-ponizej tabela,ale jesli wszystko zagra to i tak jest relatywnie tanio.Pozdrawiam. http://book.wizzair.com/use...
autor: Kwiatkowski11
sob 18 paź, 2008 10:52
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Wymiana waluty we Lwowie czy na Krymie
Odpowiedzi: 79
Odsłony: 26849

"...Jeszcze kilka dni temu za jednego dolara płacono ok. 5 hrywien, dziś trzeba zapłacić blisko 6. " wiecej:
http://gospodarka.gazeta.pl/Gielda/1,85 ... jowie.html

A dzis rano TVN podalo,ze w ciagu kilku ostatnich dni kurs hrywny spadl o 20%.
autor: Kwiatkowski11
pt 10 paź, 2008 14:45
Forum: Krym
Temat: Krym pod koniec października ...
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1842

Witam.Moze skorzystasz:
http://weather.allcrimea.net/
Kapiel raczej dla bardzo zahartowanych.Pozdrawiam.
autor: Kwiatkowski11
śr 08 paź, 2008 15:12
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: By w Medyce turysci przechodzili granice godnie
Odpowiedzi: 179
Odsłony: 43012

Natomiast jak ktoś stoi karnie w kolejce i nie otworzy ust do pogranicznika to on też nie wie czy Ty jesteś turystą czy może przemytnikiem. Kwiatkowski11 czy zanim wycofałeś się z przejścia rozmawiałeś z pogranicznikami? bo jak nie to po co Twój cały wywód. Wychodzi na to,ze bylismy na dwoch roznyc...
autor: Kwiatkowski11
wt 07 paź, 2008 13:40
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Relacja z wyjazdu samochodem na Ukrainę.
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 6027

Bardzo ciekawe sprawozdanie z wyjazdu i co warte podkreslenia z napisane z duza sympatia do Ukrainy i Ukraincow.Widac,ze zalapales bakcyla,ktorym zarazonych jest wiekszosc uczestnikow tego forum.Z drugiej strony, interesujacym byloby sie dowiedziec,jakie wrazenie robi na Ukraincach Polak nie posiada...
autor: Kwiatkowski11
sob 04 paź, 2008 15:40
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: By w Medyce turysci przechodzili granice godnie
Odpowiedzi: 179
Odsłony: 43012

I tak trzymac!!!Az mnie korci by jeszcze przed chłodami znow ruszyc na wschod,póki jeszcze Wizz lata.
autor: Kwiatkowski11
sob 04 paź, 2008 15:01
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: By w Medyce turysci przechodzili granice godnie
Odpowiedzi: 179
Odsłony: 43012

Może uspokoiło się dlatego,ze zaczęto egzekwować przepis: "...mieszkańcy strefy nadgranicznej (stąd rekrutują się niemal wszyscy przemytnicy) mogą przenosić przez granicę tylko jedną paczkę, a nie cały karton, jak Polacy z głębi kraju..." więcej: http://www.newsweek.pl/wydruk/artykul-wydruk-online.a...
autor: Kwiatkowski11
wt 02 wrz, 2008 10:40
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: By w Medyce turysci przechodzili granice godnie
Odpowiedzi: 179
Odsłony: 43012

- Na polsko-ukraińskiej granicy (535 km) funkcjonuje jedynie 12 przejść granicznych, natomiast na granicy polsko-słowackiej (541 km) - aż 52. Słowacja nie jest jednak, w przeciwieństwie do Ukrainy, „strategicznym partnerem” i to nie „bez niezależnej Słowacji niemożliwa niezależna Polska”. Nawet po r...
autor: Kwiatkowski11
pn 01 wrz, 2008 19:29
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: By w Medyce turysci przechodzili granice godnie
Odpowiedzi: 179
Odsłony: 43012

Dla tych,co nie widzieli leja-reportaz z GW:
http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,74785,5051562.html
autor: Kwiatkowski11
pn 01 wrz, 2008 15:15
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: By w Medyce turysci przechodzili granice godnie
Odpowiedzi: 179
Odsłony: 43012

Według przemyskiej izby celnej z 2006, 97% osób przekraczających granicę pieszo to tzw. ”mrówki”.
autor: Kwiatkowski11
pt 29 sie, 2008 12:49
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: Ukraińscy operatorzy sieci komórkowych
Odpowiedzi: 155
Odsłony: 48908

Ja korzystalem z Life a,aktywujac taryfe "Caly swiat" za ca.5 hrywien(wazna jeden miesiac).Rozmowy z Polska przez prefiks 811 0048......w cenie 1hr/minuta.Wewnatrz sieci rozmowy gratis.Polecam.
autor: Kwiatkowski11
wt 26 sie, 2008 19:31
Forum: Krym
Temat: Konkretne pytania o Krym we wrześniu 2008...
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 5605

Dla odlatujacych rano z Symfer do Lwo,najlepszym rozwiazaniem jest hotel Paradise(kolo posterunku milicji i urzedu celnego) 200m od hallu wylotowego.Ceny od 45 hrywien za pokoj jenosobowy.Telefon(np.dzwoniac z LIFE) 80652595337 .Lepiej wczesniej zrobic rezerwacje,bo czekajac na ostatnia chwile,moga ...
autor: Kwiatkowski11
wt 26 sie, 2008 16:59
Forum: Podróże po Ukrainie
Temat: By w Medyce turysci przechodzili granice godnie
Odpowiedzi: 179
Odsłony: 43012

Oto poglad n/t przejscia z innego forum internetowego: "~momo~ 6.06.2008, 03:38 Wpis #2 Goście To jest granica Unii Europejskiej a nie kolchozu! Ciekawe czy w kolejce na wjazd do RFN-u polskie cwaniaczki zachlewaly swe mordy i demolowaly obiekty graniczne. Zapomnieli! A! Strupy odpadly od dupy! Slom...