BILETY !!!

Forum to jest przeznaczone do dyskusji na tematy związane z podróżami i szeroko rozumianą turystyką w Rosji. Tutaj zadajemy pytania o noclegi, transport itp.
Awatar użytkownika
ARTURINGA
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 2592
Rejestracja: wt 31 sty, 2006 21:17

Post autor: ARTURINGA »

INFORMACJA na gg itd...
MagdaOl
Kolegialny Registrator
Kolegialny Registrator
Posty: 6
Rejestracja: czw 26 cze, 2008 14:46
Lokalizacja: Warszawa

Bilety

Post autor: MagdaOl »

Z przyjemnością wystawiam pozytywną opinię firmie WADI, której usługi okazały się być dla mnie bardzo przydatne, ponieważ nie mam możliwości kupienia biletów po Rosji (trasa Wilno-Petersburg). Całość transakcji odbyła się szybko, bez przeszkód, myślę więc że skorzystam z usług firmy planując moje kolejne wyjazdy na Wschód!
Zadowolona klientka, Magda O.
stelmach33
Radca Kolegialny
Radca Kolegialny
Posty: 239
Rejestracja: czw 03 lip, 2008 22:48
Lokalizacja: Namysłów

Bilet od Wadi

Post autor: stelmach33 »

:D Witam.
Chciałbym wszystkim polecic korzystanie z usług FHU.WADI.
Własnie dostałem bilety.Dokładnie takie-jakie zamawiałem i na termin,który mi odpowiadał.Nieco drozej niz w kasie na wakzale,ale za to pewne.Zaoszczedziłem nieco czasu.Szybko,sprawnie i bez bólu!Kontakt z firmą znakomity.Napewno jeszcze skorzystam z usług tej firmy.
Polecam wszystkim-Wojtek Stelmaszyk 8)
Awatar użytkownika
philip
Okręgowy Sekretarz
Okręgowy Sekretarz
Posty: 36
Rejestracja: sob 05 lip, 2008 13:40
Lokalizacja: Crimea/UK

Post autor: philip »

POLECAM!!! POLECAM!!! POLECAM!!
Jestem po prostu PRZESZCZĘŚLIWY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:
WADI podjęli się wykonania nietypowego zamówienia i wykupili bilet dla mojej mamy na pociąg do Ługańska. Każdy kto latem podróżował na wschodzie dobrze wie co to znaczy kupić wtedy jakikolwiek bilet :evil: A z pomocą Artura człowiek podróżuje bez najmniejszego stresu, niepewności, komfortowo i za naprawdę niewielkie pieniądze. Zawsze idzie klientom na rękę. W naszym wypadku było trochę zamieszania i niepewności, ale Artur zachował się naprawdę z klasą :!:
Jeszcze raz bardzo dziękuję w imieniu swoim i mamy!
Napewno jeszcze nie raz skorzystam z usług tej firmy :wink: Zwłaszcza, że już za miesiąc planuję wyjazd na oblężony Krym 8)
Pozdrawiam serdecznie
Philip Abrosimov
Awatar użytkownika
ARTURINGA
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 2592
Rejestracja: wt 31 sty, 2006 21:17

Post autor: ARTURINGA »

WITAM

Bardzo miło słyszeć takie opinie!
mimo ze mieliśmy nieco zamieszania ze strony naszych partnerów na Ukrainie a dodatkowo Kolej Rosyjska "wycięła nam" pewien niemiły numer!!!

Za pewne opóźnienia i nasze potknięcia?... Wielkie Im SORRY!! ;-)

Nieco pewne sytuacje sprowokowali sami klienci podając kilka zamówień? zmieniając? trasę?
np:
("bo my jedziemy z Kijowa!
2 dni później: "Bo my już chcemy z Lwowa"
3 dni później:
A właściwie będzie jeszcze 2 kolegów! :-/

BARDZO PROSZĘ MYŚLEĆ!!! co sie zamawia!!! i na kiedy!!!!
11. przykazanie: "NIE MIESZAJ!"

proszę tez nie pisać zaraz na następny dzień po zgłoszeniu:
"Czy jest już mój bilet?"...
... nie niema! (my tez potrzebujemy trochę czasu na to!)

Nie obsługujemy też...:
o godzinie: 01:28 (nad RANEM!!)
"Bo Pan jest taki nie miły jak ja chce bilet na ten Piątek!"
(nie kupujemy na wczoraj, na jutro itd!)

TO WSZYTKO trochę zawsze trwa!

Tyle od nas...
Na każdy Wasz wyjazd nawet ten najmniejszy, często pracuje kilka osób! (zemną włącznie!)
Dlatego bardzo prosimy szanować NASZ czas! tak jak my szanujemy Was!
:-)
ARTUR+INGA+BASIA+OLA+LENA+WIKTORIA+ALLA
Oraz inni którzy często "zasuwają" aby ktoś miał to co zamawia! :-)
wk

Post autor: wk »

Witam
Dzisiaj otrzymałem przesyłkę z zamówionymi biletami (Lwów - Moskwa) i co oczywiste jestem bardzo zadowolony z realizacji zamówienia przez firmę Wadi.

Osobiście uważam, że dla osób nie znających specyfiki wyjazdów na wschód załatwienie biletów przez Wadi wraz z "całą otoczką" tzn. wiadomościami o wyglądzie pociągu, dodatkowymi informacjami itd. itp. może być dobrym sposobem, na uniknięcie wielu błędów a być może także nerwów.

Polecam wszystkim, mam nadzieję że firma utrzyma wysoki poziom obsługi klienta
w przyszłości.
Awatar użytkownika
ARTURINGA
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 2592
Rejestracja: wt 31 sty, 2006 21:17

Post autor: ARTURINGA »

WITAM

Bardzo miły gest .... na 102?, bilety jedna osoba napisała komentarz! :-) a to CIESZY!

informujemy również ze BEZ WPŁATY nie będziemy nikomu kupowali biletów!!!!
Mamy dość "stawania na głowi" aby komuś kupić bilet a kiedy przychodzi do wysyłki słyszymy:
"a bo ja już sie rozmyśliłem"!
W związku z tym rozpatrujemy nawiązanie współpracy z firmą WINDYKACYJNĄ!!!

mówiąc krótko: zamówiłeś... -> Płacisz!!!
Jak sie zamówiło? -> trzeba być odpowiedzialnym!!!

Również nie będziemy traktowali ulgowo "głupot" wpisywanych w naszym formularzu!
np. Katowice -> Irkuck!
Jest z Katowic? będzie i bilet PKP! z Katowic! do Przemyśla itd!!!

Naszą politykę finansową niestety zaostrzamy bo mamy coraz częściej do czynienia z osobami na które nie potrzebnie tracimy cenny czas!

Wszystkim życzę PRZEMYŚLANYCH zakupów, miłych podróży i trochę dociekliwości gdzie właściwie sie jedzie! ;-)
bbns
Okręgowy Sekretarz
Okręgowy Sekretarz
Posty: 46
Rejestracja: pn 26 maja, 2008 23:47

Post autor: bbns »

Dzisiaj otrzymałem bileciki Lwów-Symferopol, czekalem3 tyg ale w idealnym stanie, bardzo dobrze zapakowane, rozrysowane miejsca w przedziale :) pelen profesjonalizm, pieniadze nie poszly "w bloto" :) POLECAM w 100% :) !!
donkali
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki
Posty: 12
Rejestracja: sob 12 lip, 2008 15:27
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: donkali »

Chciałbym podziękować Arturowi i spółce za pomoc w zakupie biletów w zeszłym roku. Wszystko bardzo profesjonalnie i nie drogo biorąc pod uwagę komfort i pewne miejscówki. Ponieważ jechaliśmy przez Ukrainę do Moskwy i Petersburga, już na granicy w Medyce kazali pokazać bilety Kijów-Moskwa. Może dlatego, że wpisaliśmy tranzyt na karcie? W tym roku Krym z Wizzairem, trochę żal folkloru kolejowego, ale 2 dni urlopu zaoszczędzone. Jeszcze raz dzięki, w imieniu moim i współtowarzyszy.
Lipiec 2007 Mysłowice-Przemyśl-Lwów-Kijów-Moskwa-Petersburg-Helsinki-Tallinn-Ryga-Wilno-Marianpole-Suwałki-Katowice
11-28.09.2008 - Krymskie wakacje
bbns
Okręgowy Sekretarz
Okręgowy Sekretarz
Posty: 46
Rejestracja: pn 26 maja, 2008 23:47

Post autor: bbns »

Bileciki zalatwione w 3 tyg, wiec tak jak deklarowane :) wszystko ladnie zapakowane, nawet rozklad wagonu ... tylko do jednego moge sie przyczepic godzina ... chcialem na po 9 rano, a dostalem na 21 wieczorem ... ciezko bd znalezc jakis nocleg ok 22 w nocy ... :/// ale coz i tak moge jedynie pochwalic :)
Awatar użytkownika
ARTURINGA
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 2592
Rejestracja: wt 31 sty, 2006 21:17

Post autor: ARTURINGA »

WITAM

Teraz jest już prawdziwa WALKA o bilety.

Osoby które jadą? na KRYM do 15.SIERPNIA!!! na pociąg o 9:46 lub 13:50, kupowane bilety nawet w dniu dzisiejszym tj. 17.Lipca! BEZ SZANS!
Mamy szczyt wakacji!

Myślę ze teraz sukcesem jest W OGÓLE uzyskanie biletu!
a nocleg... w miejscowości turystycznej nie powinno być ciężko, nie przesadzajmy! ;-)
Trochę zaradności ! ;-)
piotrek_g
Kolegialny Asesor
Kolegialny Asesor
Posty: 120
Rejestracja: pn 20 sie, 2007 08:33
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: piotrek_g »

No ja wczoraj odebrałem z poczty przesyłkę. Musze pochwalic firme Wadi po raz kolejny gdyz w zeszłym roku tez z ich usług kozystałem i byłem zadowolony.Naprawde wielkie dzieki i polecam wszystkim tą forme załatwiania biletow.
I nie miejcie pretensji że ktoś dostał bilet na inny pociąg niż chciał. Ktokolwiek był kiedykolwiek na Ukrainie i na Krymie, to wie jaki tam jest szał z biletami. Naprawdę bardzo dużo ludzi tam jezdzi i nawet juz na miesiac przed jest problem z dostaniem wszystkiego jakby sie chciało.
Raczej pretensje zgłaszajcie do Ukraińskich Kolei że rozkład pociągu nr 256 z dobrej godziny wyjazdu 13.30 zmienili na 20.30. Nie wiem dlaczego tak zrobili, ale widać cos musiało za tym przemawiac skoro zmienili.
Jeszcze raz wielkie dzieki dla Wadi i polecam tą firmę wszystkim:)
Żyrafa
Kolegialny Sekretarz
Kolegialny Sekretarz
Posty: 63
Rejestracja: pt 26 sty, 2007 19:41
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Żyrafa »

Właśnie...nic dodać nic ująć a propos pociągów nocnych i dostępności miejsc w sezonie...ja wiem, że człowiek może czuć się obsłużonym źle, jeśli dostaje bilety na pociąg późniejszy niż zamawiał, ale na serio jest to podytktowane specyficznym warunkami panującym za wschodnią granicą... niestety nie sprawdza się tutaj zachodnia reguła PŁACĘ-WYMAGAM-MAM PRAWA!!! Wydaje nam się priorytetem kupno biletu w ogóle! Nie zawzse udaje się kupić bilet na dany dzień, daną godzinę, dane miejsce!

cieszymy się że większość naszych klientów to rozumie, niestety trafiąją się też straszący sądem!!! Takich zaprazsamy za rok nad Bałtyk lub na zorganizowane wczasy w Tunezji (oczywiście nie umniejszając nic wczasom w Tunezji :)
Życie jest podróżą!
Souvern21
Kolegialny Registrator
Kolegialny Registrator
Posty: 1
Rejestracja: czw 31 lip, 2008 16:46

Post autor: Souvern21 »

Dzisiaj odebrałem wizę i bilet :) wszystko poszło sprawnie i szybko. Dziękuję za pomoc!
Izabellka
Kolegialny Registrator
Kolegialny Registrator
Posty: 1
Rejestracja: pt 08 sie, 2008 21:10
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Izabellka »

Witam serdecznie!
Skorzystałam z usług firmy Wadi i to była dobra decyzja , 2 tygodnie temu zamówiłam bilety , dzisiaj je odebrałam a za nastepne 2 tygodnie będę już w drodze na Krym.Do tego bardzo sympatyczny kontakt. Jestem pod wrażeniem ,polecam i pozdrawiam :D
Andrzej
Kolegialny Registrator
Kolegialny Registrator
Posty: 8
Rejestracja: pt 30 cze, 2006 20:41

Post autor: Andrzej »

Zamawiałem wize i bilety u Wadi. Profesjonalna i ekspresowa obsługa. Polecam
bartek
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki
Posty: 14
Rejestracja: śr 28 maja, 2008 19:13

bielet na transyberyjskę… i wiza do Rosji.

Post autor: bartek »

Z dużym opóźnieniem chciałbym bardzo podziękować Wszystkim z firmy Wadi. Wiza, ubezpieczenie, bilety na ukraińskie i rosyjskie pociągi: wszystko dokładnie takie jak się umawialiśmy. Jeżeli wybieracie się na wschód Europy i potrzebujecie biletów, polecam firmę Wadi. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
pawelf21
Sekretarz Gubernialny
Sekretarz Gubernialny
Posty: 22
Rejestracja: czw 03 sie, 2006 13:27

Post autor: pawelf21 »

Wróciłem z podróży do Mongolii. Bilety Lwów-Moskwa-Ulan Ude zamawiałem u Wadi.pl. Niestety nie wszystko poszło zgodnie z planem. Po pierwsze - potrzebowałem skany biletów do wizy tranzytowej rosyjskiej, mimo zapewnień że takie skany będą nie otrzymałem ich i musiałem zwiększać koszty o wizę turystyczną 2 krotnego wjazdu, zrobiłem to w ostatnim momencie - wizę odbierałem dzień przed wyjazdem, za co szczególne podziękowania dla firmy East-Travel z Warszawy (gorąco polecam zresztą). Po drugie - bilety powrotne Moskwa-Lwów dostałem na dzień wcześniej niż chciałem, mimo wielokrotnych próśb i rozmów z Panem Arturem co do daty wyjazdu. Chwali się że firma wzięła winę na siebie, jednak żadna oferta rekompensaty się nie pojawiła, tylko komentarz 'Pechowo się dla was ta podróż zaczyna'
Oczywiście muszę powiedzieć, że cała otoczka wygląda bardzo profesjonalnie - rozrysowanie plackart i zaznaczenie miejsc to fajny pomysł :D, dziękuję również za mapkę metra w Moskwie i informacje praktyczne co do poruszania się w nim. W obliczu tylu pozytywnych komentarzy mój 1 negatywny opinii o firmie nie zmieni ale myślę, że na pewno się przyda. Osobiście polecam wyjazd do Lwowa i tam kupno biletów, bez pośredników - bardzo się opłaca, szczególnie gdy jedzie większa grupa ludzi.
Jackuf
Kolegialny Registrator
Kolegialny Registrator
Posty: 3
Rejestracja: pn 07 lip, 2008 23:08
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Jackuf »

Witam!
Dołączam do zadowolonych klientów firmy WADI. Bilety na trasę Wilno- Petersburg, Petersburg- Murmańsk załatwione bez problemów. Na pewno jeszcze w przyszłości(jeśli bedzie taka potrzeba :) ) skorzystam właśnie z usług tej firmy.

Pozdrawiam
lucky
Kolegialny Registrator
Kolegialny Registrator
Posty: 1
Rejestracja: śr 20 sie, 2008 20:10

Post autor: lucky »

I ode mnie pozytyw dla Wadi! Właśnie otrzymałem zamówione bilety z Kijowa do Piatigorska. I niedługo w drogę! :D choć czasy niepewne...
Awatar użytkownika
bury
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki
Posty: 14
Rejestracja: czw 24 kwie, 2008 00:43
Lokalizacja: kraków/westport

Post autor: bury »

Moje 12 groszy na temat firmy WADI: Bilety na transsiba oraz na pociąg Kijów-Moskwa zostały zakupione w 100% OK,choć byłem zaskoczony że p.Artur(albo ktoś inny) dzwonił w dniu zakupu pytając się o szczegóły podróży,mimo że wszystko było w zamówieniu + w 2 mailach potwierdzających skład oraz plan wyjazdu.Moja opinia jest pozytywna,myślę że są bezkonkurencyjni jak chodzi o bilety.
Co do wizy mam inne zdanie - zacząłem załatwianie wizy na 3 tyg przed wyjazdem w biurze Czajka w Krakowie, bardzo miła pani powiedziała że wiza będzie za 7-10 dni roboczych na 100%.Reszta ekipy(6 osób) dała się wrobić w WADI - najpierw zostali postraszeni że to za późno(!) i że nie wiadomo czy uda się wizę załatwić(było to dokładnie w tym samym czasie,3 tyg przed odjazdem).Paszporty zostały zabrane,kontakt z p.Arturem urwał się, ew.był w formie aroganckich odzywek,żeby go nie poganiać itp, na stwierdzenie że słyszałem o zmianie konsula w Krakowie i że biuro Czajka wysyła paszporty do Gdańska i co na to Wadi, dostałem odpowiedź że za dużo słucham i że to gdzie jest wysłany paszport to jest Tajemnica Firmy Wadi.Ja paszport z Czajki otrzymałem szybciej niż znajomi od Wadiego(mimo że był złożony 3 dni robocze później!)

Reasumując: kontakt z tą firmą to świetna zaprawa przed Rosją - traktowanie klienta z góry i arogancja(dla zainteresowanych mam zapisy"konwersacji" na gg,resztę opowiedział mi kolega Tomek,który w sprawie wiz dzwonił kilkakrotnie do Wadiego).Godna podziwu jest skuteczność,na pewno lepsza od rosyjskiej.Ogólnie nie polecam,w przyszłości będę korzystał z http://www.biuroczajka.pl/ ,miła obsługa,pełna informacja,ogólnie poziom europejski.

pozdrawiam

bury
Żyrafa
Kolegialny Sekretarz
Kolegialny Sekretarz
Posty: 63
Rejestracja: pt 26 sty, 2007 19:41
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Żyrafa »

to i moje dwa grosze a propos wypowiedzi Pana powyżej :)

Tak, często dzwonimy do klientów tuż przed zakupem, bo z praktyki wiemy, że w ostatniej chwili coś zmienili w grafiku podrózy, albo przesunęli podróż o parę dni, albo zrezygnowali z niej zupełnie. Świadczymy uslugi dla niezależenych podróżników, dlatego szanujemy to - Akurat to, że dzwonimy przed zakupem do klienta, jest zabezpieczeniem i uspokojeniem dwóch stron...nie rozumiem skąd to zastrzeżenie i krytyka w tym temacie.

Natomiast co do wiz, również nie rozumiem krytyki, skoro Pan nie robił jej u nas? Osoby, które zdecydowały się na wyrobienie wiz u nas, nie składały żadnych zastrzeżeń... A nie był to na pewno wyścig i też dziwi trochę stwierdzenie "czajka była szybsza"....

Rozumiem i toleruję, że różna może być wrażliwość klienta europejskiego na poziom obsługi. Jeśli nasza nie była zadowalająca przykro nam i zapraszamy do konkurencji, choć dostawa biletów, które Pan u nas kupił, odbyła się w 100% poprawnie.....dlatego osobiście nie czujemy się w ogóle winni, jakby to wynikało z wypowiedzi powyżej.

Całe szczęście osoby podróżujące na Wschód nie wyznają jedynej słusznej filozofii życiowej ludzi z zachodu pt. "płacę i wymagam uśmiechu i wazeliny non stop", choćby za tym uśmiechem kryło się zupełnie coś innego. Całe szczęscie coraz więcej ludzi nas ceni, wraca do nas przy następnych wyjazdach, biorąc pod uwagę dobre ceny, praktyczną znajomość specyfiki Rosji, dobre intencje, chęć pomocy poza standardowymi zakupami i szczerą obsługę ze "słowiańską duszą i sercem", którą jak widać nie każdy potrafi znieść :)

zapraszamy całą resztę :)
Życie jest podróżą!
Awatar użytkownika
bury
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki
Posty: 14
Rejestracja: czw 24 kwie, 2008 00:43
Lokalizacja: kraków/westport

Post autor: bury »

wiz nie robiłem w firmie WADI,piszę w imieniu osób które wizy robiły - pierwotnie miały robić w Czajce razem ze mną.Kolega skontaktował się z WADIM w sprawie odbioru biletów i został nastraszony że już za późno na zrobienie wizy,"ale może coś uda się zrobić".Po wpłaceniu kasy i zostawieniu paszportów kontakt z Wadim pogorszył się znacznie-nie było wiadomo na kiedy będą paszporty i czy wogóle będą,co parę osób jadących pierwszy raz na taki wyjazd i mających zarezerwowane urlopy,bilety powrotne na samolot i inne dość duże koszty,wprowadziło w stan nerwowości.
Ze "słowiańską duszą i sercem" ma to tyle wspólnego co mauzoleum Lenina w Moskwie - raczej widzę "serce i duszę" przedstawioną przez Bareję w filmach,gdzie klient jest narzucającym się petentem(pomimo pobieranej dość dużej prowizji!) a narodom słowiańskim ten typ obsługi klienta został narzucony siłą kilkadziesiąt lat temu.

Klienci wracają i to zapewne nie dlatego,że nie lubią "wazeliny" tylko pewnie dlatego,że nie mają innej opcji - "jak się nie ma co się lubi,to się lubi co się ma".Osobiście mam nadzieję,że pojawi się jakaś konkurencja(firma Czajka kooperuje z firmą Transelektryczka,kimś kto dokonuje zakupów biletów na Ukrainę i do Rosji),bo jak wiadomo,nic tak nie podnosi jakości usług jak zdrowa konkurencja ;).

wyjazd był udany,w Ałtaju "słowiańskiej duszy" nie obserwowaliśmy...

pozdrawiam

bury
Awatar użytkownika
Goroh
Radca Stanu
Radca Stanu
Posty: 301
Rejestracja: wt 03 sty, 2006 20:15
Lokalizacja: Pingdingshan (Chiny)

Post autor: Goroh »

Post został usunięty przez autora.
Ostatnio zmieniony ndz 31 sie, 2008 13:57 przez Goroh, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
ARTURINGA
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 2592
Rejestracja: wt 31 sty, 2006 21:17

!

Post autor: ARTURINGA »

WITAM

Tu już ja sie udzielę osobiście.
proszę o nazwisko? nr zamówienia? zarzuty? .... anonimowe opowieści bo ja słyszałem, ze kolega słyszał ze jemu powiedzieli?... mnie nie przekonują!

PS to chyba nie za bardzo o nas bo... w tym roku nie mieliśmy zamówienia na ANI JEDNĄ wizę DWUKROTNĄ MONGOLSKĄ!!!

A to ze Pan "bury"ma kolesia? w CZAJCE... niech wychwala kolegę dalej ;) ale NIE W TYM TEMACIE.

Drogi Panie "bury" na temat wiz to ja poproszę opinie Pana Tomka? (który odbierał OSOBIŚCIE paszporty i sprawdzał ... i było OK! aaa Pan nie wie! Inga tez była!) oraz Pani Katarzyny? która nam przekazywała Paszporty i tez było OK, wręcz sugerowała ze Zaniedbał Pan ich paszporty! ciekawostka!! . Wiec zapytam co PAN wiedział o sprawie będąc zagranicą? .... NIC!
Bilety...
Bilety policzyliśmy dla Pana po specjalnej cenie bo pochodzi Pan z moich okolic! (taki sentyment)
I błąd!!! trzeba było Pana policzyć standardowo, bo pracując w UK stać Pana! a i tak będąc zmanierowanym? będzie Pan "marudził" tak wiec... dobroć ludzka NIE POPŁACA!

(usunięta wypowiedz dot. p GOHOL)

Najzabawniejsze jest to ze sami zainteresowani nic nie piszą na temat skargi czy reklamacji? a NAJWIĘCEJ piszą ich "DOBRZY koledzy" którzy z nami nie maja przeważnie nic wspólnego w danej sprawie.

Ps-2 a poza krajem byłem tydzień czyli tez kolejne... przekłamanie!
Tylko tak dalej koledzy krytykanci, tylko tak dalej ...!!!

ludzie którym nigdy!!! się nie dogodzi (bo za mało!, bo za dużo! bo woda za mokra, a niebo za niebieskie!!!) a ich frustracje z podróży przelewają na naszą firmę!!!

Drogie marudy!!!

Nie do Rosji!!! na mazury!!! na mazury grymasić!!!
Na wschodzie trzeba być: zaradnym, samodzielnym, zdecydowanym oraz elastycznym!!!
Jeżeli tak nie umiesz? nie jedz na wschód!!! zaoszczędzisz SOBIE rozczarowań i nam problemów! typu: "a to ja mam mieć wizę do Rosji?... Naprawdę ją muszę mieć? przecież jestem z UE?"
Chciałbym tu zobaczyć wypowiedzi tych których wyciągaliśmy z kłopotów bo SAMI zawalili przez własną głupotę i lenistwo! i... było wielkie proszenie o pomoc!

Na wschodzie NIKT szczególnie na was nie czeka!!! nie zabiega o "zmanierowanych turystów z polski, którzy za 10$ chcą zaszaleć" wiec skoro decydujesz sie na taki wyjazd? zachowaj sie jak przystało na poważnego turystę!

Wielokrotnie spotykałem polaków podczas wyjazdów i powiem wprost, takiego... wstydu jaki Polacy robią... szkoda słów!!!
Naprawdę wielokrotnie wolałem nic nie mówić po polsku!!! aby nie łączono mnie z takimi ludźmi!
Wiem ze niektórzy to nasi klienci (bo często widzę kogoś z "paszportu").... wiec wiem jak naprawdę zachowują sie nasi turyści i co wyprawiają ...."banialuki" serwowane niekiedy po powrocie często są .... jakimś wybujałym ego? czy jakimś "dziecinnym cwaniactwem"?
Tak sie składa ze mamy kontakt z kilkoma konsulatami RP na wschodzie i NIE PRZEKAZANO mi informacji aby jakiś "Nasz turysta" miał z naszej winy? czy naszego niedopatrzenia problemy.

Za to słyszę o braku zorganizowania i głupocie samych turystów!!!
przykłady? proszę:
- Turyści pojechali do Mongolii na wizie rosyjskiej turystycznej jednokrotnej i... nie wiedzieli jak wrócić z Ułan Bator !! (wizy robili u konkurencji!)

- Turysta pojechał nad Bajkał na jednokrotnej turystycznej Rosyjskiej i ... w Ułan-Ude przypomniał sobie? ze chce jechać do Ułan-Bator na kilka dni! tylko jak on zrobi wizę Mongolską?

- Turysta zamówił u nas bilety, wizę 30 dniową rosyjską i ... chciał sobie przedłużyć wizę ... Rosji ... bo jemu sie spodobało! (Mając wizę od-do! gdzie wiedział ze turystyczna jest na max 30 dni!) mało brakło a dostałby zakaz wjazdu do Rosji!

- Grupa złożyła złe (blednę daty!!) zamówienia na wałczery do dokumentów i dodatkowo w Ułan Bator składając dokumenty zaczęli wyzywać konsula Rosyjskiego!
(Konsul potraktował ich tak... jak sami na to zasługiwali!)

A potem taki "Hrabia" wraca i wypisuje głupoty na forum jaka to my jesteśmy zła firma!!!

A to ze ktoś? ma jakieś wyimaginowane wyobrażenie o wschodzie? i "bo jemu sie nie podobało w Rosji, na Ukrainie itd to powyzywam tych z WADI..." mnie NIE BĘDZIE ruszało!
Powtarzam nie umiesz sie tam odnaleźć? na MAZURY!

Tu powinna napisać tez Inga jakie to głupoty drodzy "mądralińscy" wpisujecie we wnioski wizowe! i jak czasem trudno wytłumaczyć Konsulowi danego kraju zwyczajną.... głupotę osoby składającej wniosek.

Tyle ode mnie!
Reklamacje mamy, jak każda firma, na ilość wykonanych zamówień całą ilość szt. 3!
wiec... jest to wynik wyjątkowy-Dobry.
Zresztą zasady reklamacji mamy określone jasno i zdecydowanie!
Ostatnio zmieniony ndz 31 sie, 2008 15:55 przez ARTURINGA, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
bury
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki
Posty: 14
Rejestracja: czw 24 kwie, 2008 00:43
Lokalizacja: kraków/westport

Post autor: bury »

Otóż i wspaniała próbka kontaktu z Wadim:

cyt
"A to ze Pan "bury"ma kolesia? w CZAJCE... niech wychwala kolegę dalej ;) ale NIE W TYM TEMACIE."

po pierwsze,proszę o przeczytanie ze zrozumieniem moich postów - nie mam żadnego kolegi w Czajce,po prostu korzystałem z usług tej firmy.A nawet jeśli bym miał, to co z tego? dlaczego "NIE W TYM TEMACIE"? Czyżby forum rosjapl służyło tylko do wychwalania firmy WADI?

cyt:
"... słyszę tu po prostu jakieś brednie "rozkapryszonych dzieciaków" (w wieku mojej córki lat 5!) a nie poważnych ludzi turystów.

Najzabawniejsze jest to ze sami zainteresowani nic nie piszą na temat skargi czy reklamacji? a NAJWIĘCEJ piszą ich "DOBRZY koledzy" którzy z nami nie maja przeważnie nic wspólnego w danej sprawie."

koledzy maja dużo wspólnego i nie chodzi o skargę czy reklamację,tylko o udzielenie informacji i ostrzeżenie przyszłych potencjalnych "rozkapryszonych dzieciaków" jak to okresla swoich klientów Pan Wadi

cyt:
"Tylko tak dalej koledzy krytykanci, tylko tak dalej ...!!!

Nie chcesz? nie kupuj proste!
Krytykować to i ja umiem ;-)[/quote]"

Nic dodać,nic ująć, malowniczy pokaz stylu rodem ze sklepu mięsnego z lat 80tych,niech to będzie przestroga dla tych,którzy w przyszłości zamierzają złożyć paszporty i wpłacić pieniądze temu Panu, potem jest tylko gorzej..

pozdrawiam

bury
Awatar użytkownika
Goroh
Radca Stanu
Radca Stanu
Posty: 301
Rejestracja: wt 03 sty, 2006 20:15
Lokalizacja: Pingdingshan (Chiny)

Post autor: Goroh »

Post został usunięty przez autora.
Ostatnio zmieniony ndz 31 sie, 2008 13:58 przez Goroh, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
bury
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki
Posty: 14
Rejestracja: czw 24 kwie, 2008 00:43
Lokalizacja: kraków/westport

Post autor: bury »

konkrety są powyżej w moich postach,trzeba je tylko przeczytać ze zrozumieniem,a co do wyjazdu to był super i najmniej przyjemną jego częścią był kontakt z firmą WADI

pozdrawiam "drogie marudy" :D

bury

ps. sformulowanie:

"Tylko tak dalej koledzy krytykanci, tylko tak dalej ...!!!

Nie chcesz? nie kupuj proste!
Krytykować to i ja umiem "

zostało wyedytowane z postu przez autora,więc jednak firmie zależy na wizerunku,a mogło to być niezłe motto...
Awatar użytkownika
ARTURINGA
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 2592
Rejestracja: wt 31 sty, 2006 21:17

Post autor: ARTURINGA »

Tak jak wspomniałem kazdemu sie nie dogodzi! najlepszy przykład "PAN BURY"

Na tym kończę tą polemikę bo nie ma to sensu z osoba która nie była w sprawę zaangażowana.

My z zamówienia wywiązaliśmy sie a... Pana jakieś tam pretensje proszę zgłaszać w ramach reklamacji a nie "płakać na forum" gdzie bez podstawnie nas Pan oczernia.

nie ma Pan odwagi zgłosić reklamacji? to dziękujemy za opinię!
Awatar użytkownika
bury
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki
Posty: 14
Rejestracja: czw 24 kwie, 2008 00:43
Lokalizacja: kraków/westport

Post autor: bury »

W sprawę byłem zaangażowany osobiście i nie są to to jakieś tam pretensje,tylko konkretna sprawa:

PAN WADI NA 3 TYG PRZED WYJAZDEM TWIERDZI ŻE NIE WIE CZY UDA SIĘ ZAŁATWIĆ WIZĘ, INNE BIURO,3 DNI PÓŹNIEJ DAJE DOKŁADNY,KRÓTKI TERMIN ZAŁATWIENIA WIZY.
Potem ludzie którzy wpłacili kasę i złożyli paszporty są trzymani w niepewności przez ponad tydzień, telefony nie są odbierane lub odpowiedzi są typu"nie przeszkadzać", "nie poganiać" itp,wszystko zasłaniane Tajemnicą Firmy,pilnie strzeżoną jak receptura Coca-Coli

wg mnie działają tu 2 czynniki:
1 - traktowanie klienta"z buta", jak natrętnego petenta - "niech cicho siedzi i się wogóle cieszy że mu się załatwia", arogancja,do tego wszystko w aurze wielkiej tajemnicy
2 - nieznajomość realiów załatwiania wizy,nowego konsula,mozliwości wysłania paszportu do innego miasta itp. czyli po prostu ignorancja w temacie,pomimo wielkiego szumu który Pan WADI robi na tym forum wokół swojej osoby i znajomości wschodu
Reklamacja i skarga by była,jakby paszportów nie było na czas, to jest tylko OPINIA na temat firmy,do napisania której zostałem upoważniony przez 6 osób.

pozdrawiam wszystkich

bury
Zablokowany