Szukam chętnych osób do przyszłorocznej wycieczki nad Bajkał

Forum to jest przeznaczone do dyskusji na tematy związane z podróżami i szeroko rozumianą turystyką w Rosji. Tutaj zadajemy pytania o noclegi, transport itp.
anja
Kolegialny Registrator
Kolegialny Registrator

Szukam chę™tnych osób do przyszł‚orocznej wycieczki nad Bajkał‚

Post autor: anja »

witam wszystkich!
Jestem studentką z Poznania. W przyszłe wakacje wraz z moją małą ekipą bardzo chcielibyśmy wybrać się w podróż nad Bajkał a w drodze powrotnej zachaczyć o Krym:-) Jednak to będzie pierwsza podróż w tamte strony. Nikt z nas niestety jeszcze tam nie zawędrował, dlatego też mamy co do tego małe obawy...Szukamy osób które nie boją się przygód i chciałyby sie wybrać wraz z nami. Czasu jest jeszcze dużo więc ze spokojem można wszystko zaplanować;-) a z tego co już troszkę poszukałam i wyczytałam to jest tego nie małao:-), ale spokojności, wszystko da się załatwić;-) razem na pewno byłoby nam raźniej;-)
Czekam na odp.;-)
pozdr!
Ostatnio zmieniony wt 25 sie, 2009 10:19 przez anja, łącznie zmieniany 1 raz.
tomiKG
Okręgowy Sekretarz
Okręgowy Sekretarz

Post autor: tomiKG »

kurcze, też mi się coś takiego marzy... pewnie to i tak nie na moje możliwości, ale spytam, jeśli nie mi to komuś innemu się przyda: a czym jedziecie, na jak długo i jakie orientacyjne koszty?
Awatar użytkownika
fijalkowski
Rzeczywisty Tajny Radca
Rzeczywisty Tajny Radca

Post autor: fijalkowski »

tomiKG, ok. 2000 za miesiąc
Awatar użytkownika
roberT/TANAIS
Kanclerz
Kanclerz

Post autor: roberT/TANAIS »

- fijalkowski, ale w jakiej walucie podawałeś , bo jeżeli w złotych to chyba źle podliczyłeś koszty i czas pobytu.

- anja: czy macie opracowaną trasę bo przecież Bajkał jest troszkę duży.
orientacyjny termin ?
Nalyvajmo, brattia Kryshtalevi chashi, Shchob shabli ne braly, Shchob kuli mynaly Golivon'ky nashi!
pozdrawiam robert

Awatar użytkownika
fijalkowski
Rzeczywisty Tajny Radca
Rzeczywisty Tajny Radca