Trasa Korczowa-Tarnopol

Forum o podróżach po Ukrainie. Podobnie jak powyższe forum o Rosji przeznaczone jest ono do rozmów na tematy związane z turystyką.
Awatar użytkownika
mysiaaa1990
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki

Trasa Korczowa-Tarnopol

Post autor: mysiaaa1990 »

Hej hej,
w poniedziałek samochodem jadę na Ukrainę. Jeżdżę od lat jednak pierwszy raz jako kierowca i kurcze! Nigdy nie zwracałam uwagi jak jechać no i teraz mam problem. Nie raz zdarzało się, że przez pomyłkę zbyt szybko zjeżdżaliśmy gdzieś i wpakowywaliśmy się do centrum Lwowa zamiast jechać dalej. Z tego co pamiętam drogowskazy nie wskazują na Tarnopol, a na inną miejscowość w stronę której należy się kierować. Ktoś coś wie na ten temat? Jak dojechać sprawnie i w miarę najlepszymi drogami z tych możliwych :)

Pozdrawiam

sprat
Radca Stanu
Radca Stanu

Re: Trasa Korczowa-Tarnopol

Post autor: sprat »

Jedziesz cały czas na Czop (obwodnicą Lwowa), a potem aż do znaku na Tarnopol :)

Awatar użytkownika
gorodok
Rzeczywisty Tajny Radca
Rzeczywisty Tajny Radca
Kontakt:

Post autor: gorodok »

No i radzę też zapoznać się z tematem Rozkopana obwodnica Lwowa...
LwÓw.pL.Ua
sTreFa.LwÓw.pL.Ua

adelajda80
Kolegialny Registrator
Kolegialny Registrator

Post autor: adelajda80 »

:) Witam. Ja bym się bała teraz tam jechać- życzę powodzenia. Wszystkich pozdrawiam. :!:

pietia
Kanclerz
Kanclerz

Post autor: pietia »

Bałabyś się, ze względu na rozkopaną odwodnicę Lwowa, czy ze względu na sytacje polityczną w Ukrainie? Jeśli to drugie, to zapewniam (a przebywam właśnie w Ukrainie), ze w zdecydowanej większości jest spokojnie, i o ile nie włączy się kanałów informacyjnych, to można nawet nie poczuć, że na pewnej częsci terytorium toczą się walki. Dlatego prosiłbym o nierozpowszechnianie paniki :)

kula159
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki

Post autor: kula159 »