Oferta Pracy

Forum o podróżach po Ukrainie. Podobnie jak powyższe forum o Rosji przeznaczone jest ono do rozmów na tematy związane z turystyką.
SantinoNH
Kolegialny Registrator
Kolegialny Registrator

Oferta Pracy

Post autor: SantinoNH » czw 28 lip, 2016 21:31

Jest to mój pierwszy post, dlatego pozdrawiam wszystkich serdecznie, i witam !
Mam nadzieję, że nie ostatni.

Do rzeczy:

Dostałem propozycje pracy jako 'kierowca, na Ukraine'
W rozmowie przez maila dowiedziałem się, że jest to sprowadzanie aut używanych na Ukraine, a potem powrót Autobusem.
Autobus jest oplacony. Wyjazdy sa z miejsca kupowania samochodu, dojazdy oplacają rownież.

Jako, że nie znam się na tych zasadach wywozu aut, i nie wiem też na jakiej zasadzie( bo przecież to nie ja jestem jego właścicielem) zastanawiam się, czy istnieje jakakolwiek szansa, że będzie to legalny interes ? Po raz pierwszy miałbym jechać z kimś. Zadano mi też dwa razy pytanie, czy posiadam paszport.

Prosiłbym o porady, od Was czy nie narobię sobie przez to problemu.Ta oferta jest bardzo, ale to bardzo podejrzana dla mnie, i chciałbym usłyszeć też co Wy o tym myślicie.

Jeszcze raz pozdrawiam, i z góry dziękuję za odpowiedzi.

Awatar użytkownika
gorodok
Rzeczywisty Tajny Radca
Rzeczywisty Tajny Radca
Kontakt:

Oferta Pracy

Post autor: gorodok » pt 29 lip, 2016 07:56

Jest to nielegalne i moim zdaniem bez łapówki na granicy powrót się nie uda - na granicy zarejestrują że wjechałeś autem i jak będziesz wracać - to dostaniesz pytanie gdzie owe auto się podziało... Ale nawet jeśli się mylę, to ten samochód ma opuścić Ukrainę przed upływem 90 dni - czyli masz wrócić i wyjechać tym autem.
LwÓw.pL.Ua
sTreFa.LwÓw.pL.Ua

arko
Tajny Radca
Tajny Radca

Oferta Pracy

Post autor: arko » pt 29 lip, 2016 08:50

@SantinoNH - to ile teraz płacą $$$ za taki przekręt.....?

@gorodok mylisz się, auto musi opuścić teren Ukrainy w ciągu 360 dni....

Awatar użytkownika
gorodok
Rzeczywisty Tajny Radca
Rzeczywisty Tajny Radca
Kontakt: