Obsługa www.e-kvytok.com.ua

Forum o podróżach po Ukrainie. Podobnie jak powyższe forum o Rosji przeznaczone jest ono do rozmów na tematy związane z turystyką.
sitael1984
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki
Posty: 12
Rejestracja: czw 05 sie, 2010 10:52

Post autor: sitael1984 »

Witam! Miał ktoś podobny problem: Zamówiłem przez e-kvytok 4 bilety na trasie Lwów - Symferopol. Pieniądze na koncie są zamrożone, system pokazuje,że miejsca są zarezerwowane ale na swoim koncie nie mam możliwości podglądu zamówienia. Zamiast tego jest :
Виберіть дати оплати замовлень

Проміжок часу не повинен перевищувати 31 день.

Початкова дата:
Кінцева дата:
Ознака стану запитів: Тільки дійсні замовлення
Всі оплачені замовлення

W zeszłym roku kupowałem bilety w tym systemie bez żadnego problemu.
Po drodze w ogóle nie pokazało mi się zamówienie z kodem kreskowym
Czy komunikat :
Шановні користувачі АСС "е-Квиток"!
З 11 липня 2011 року інтернет-замовлення проїзних (перевізних) документів
з відкладеним друком, електронних документів та бронювання місць
здійснюється у звичайному режимі.

znaczy,że wydruk będzie dopiero dostępny po jakimś czasie...
Ostatnio zmieniony wt 19 lip, 2011 07:59 przez sitael1984, łącznie zmieniany 1 raz.

hrumek007
Tytularny Radca
Tytularny Radca
Posty: 80
Rejestracja: pt 16 maja, 2008 21:20

Post autor: hrumek007 »

pwlzeb dzięki bardzo, w końcu się udaje.

Ernest_FOTO
Okręgowy Sekretarz
Okręgowy Sekretarz
Posty: 36
Rejestracja: wt 12 lip, 2011 20:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ernest_FOTO »

- Оформлення квитків з відкладеним друком - Bilety z odroczonym drukiem
- Бронювання місць - Rezerwacja
oraz - Скасувати - Anulować, co oczywiście pomijam.

Takie opcje do wyboru pojawiają się po wybraniu konkretnego wagonu.
Proszę mi powiedzieć, ponieważ brzmią te hasła troszkę niejednoznacznie, które z pierwszych dwóch dotyczy pełnej zapłaty za bilet (na powiedzmy miesiąc przed) z odbiorem biletu przed samą podróżą?

Kshyhu
Tajny Radca
Tajny Radca
Posty: 584
Rejestracja: pn 22 cze, 2009 23:12
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Kshyhu »

Ta pierwsza :)
"Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
poglądów, bez podawania przyczyny".

Ernest_FOTO
Okręgowy Sekretarz
Okręgowy Sekretarz
Posty: 36
Rejestracja: wt 12 lip, 2011 20:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ernest_FOTO »

Dziękować :)

sitael1984
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki
Posty: 12
Rejestracja: czw 05 sie, 2010 10:52

Post autor: sitael1984 »

po raz kolejny próbowałem zamówić bilety bo widziałem,że miejsca za które zapłaciłem (środki nadal są "zamrożone") się zwolniły. Zamroziło mi kolejne środki co jest trochę dziwne bo wyskoczył komunikat,że transakcję anulowano- miał ktoś taki problem?

Awatar użytkownika
fijalkowski
Rzeczywisty Tajny Radca
Rzeczywisty Tajny Radca
Posty: 1323
Rejestracja: śr 08 sie, 2007 17:16
Lokalizacja: Sale, Cheshire (United Kingdom)

Post autor: fijalkowski »

sitael1984, i co środki znów zamroziło i biletów niet !!??

sitael1984
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki
Posty: 12
Rejestracja: czw 05 sie, 2010 10:52

Post autor: sitael1984 »

w rzeczy samej :( wyskakuje komunikat,że operacja anulowana po czym wyrzuca mnie z powrotem do momentu gdzie mam już wybrane opcje rezerwacji. Za pierwszym razem też tak zrobiło - kasę zabrało ale pokazało,że miejsca zamówione przeze mnie są już zarezerwowane po czym dzisiaj patrzę,że znowu są wolne. kolejne zamówienie tych samych miejsc i sytuacja się powtarza :(

Kshyhu
Tajny Radca
Tajny Radca
Posty: 584
Rejestracja: pn 22 cze, 2009 23:12
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Kshyhu »

Jakie masz konto i jaką kartę do niego? (bank, system?)
"Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
poglądów, bez podawania przyczyny".

sitael1984
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki
Posty: 12
Rejestracja: czw 05 sie, 2010 10:52

Post autor: sitael1984 »

Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy Alior Bank. Karta debetowa Debit Master Card pay pass

rav
Okręgowy Sekretarz
Okręgowy Sekretarz
Posty: 36
Rejestracja: sob 04 lip, 2009 22:26

Post autor: rav »

sitael1984 pisze:po raz kolejny próbowałem zamówić bilety bo widziałem,że miejsca za które zapłaciłem (środki nadal są "zamrożone") się zwolniły. Zamroziło mi kolejne środki co jest trochę dziwne bo wyskoczył komunikat,że transakcję anulowano- miał ktoś taki problem?
Niestety miałem raz. Dokładnie taka sama sytuacja. Środki zamrożone , a rezerwacji niet. Po zaksięgowaniu tej kwoty w saldzie karty zadzwoniłem do Citibanku i złożyłem reklamację. Trochę się nagimnastykowałem i pofaksowałem dokumentów , ale reklamacje rozpatrzono pozytywnie (po około 1,5 miesiącu)

horacy
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki
Posty: 14
Rejestracja: pn 30 maja, 2011 12:28
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: horacy »

sitael1984 pisze:Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy Alior Bank. Karta debetowa Debit Master Card pay pass
Ta karta nie ma 3D Secure. Zapłacisz tylko kartą BZ WBK lub CitiBanku z 3D Secure.

sitael1984
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki
Posty: 12
Rejestracja: czw 05 sie, 2010 10:52

Post autor: sitael1984 »

mam wbk z 3d Maestro i wyskakuje komunikat,że jej nie obsługuje. Na stronie jest,że chyba łapie visę i master card...

horacy
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki
Posty: 14
Rejestracja: pn 30 maja, 2011 12:28
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: horacy »

Maestro niestety nie przyjmuje. Tylko Visa, MasterCard i jeszcze coś ukraińskiego chyba.

Kshyhu
Tajny Radca
Tajny Radca
Posty: 584
Rejestracja: pn 22 cze, 2009 23:12
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Kshyhu »

Maestro to karta nie wiem do czego służąca :| Niestety, musisz mieć Visę (może być Electron) lub Mastercarda z 3D Secure. Inaczej nie przejdzie :/
"Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
poglądów, bez podawania przyczyny".

sitael1984
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki
Posty: 12
Rejestracja: czw 05 sie, 2010 10:52

Post autor: sitael1984 »

co nie zmienia faktu,że środki z alior banku są 2 razy zamrożone...

horacy
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki
Posty: 14
Rejestracja: pn 30 maja, 2011 12:28
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: horacy »

Do kilku dni automatycznie powinny być dostępne. Jeśli nie to koniecznie kontakt z Alior, żeby to manualnie wyprostowali.

hrumek007
Tytularny Radca
Tytularny Radca
Posty: 80
Rejestracja: pt 16 maja, 2008 21:20

Post autor: hrumek007 »

Dokonałem rezerwacji, zapłąciłem 90 UAH, ale nie wiem co to znaczy. Na wydruku jest informacja że "ten porządek należy kupić do 22.07.2011r.,
czy to znaczy że mam w kasie bilety kupić do tego terminu, a może dokonać płatności całkowitej?

Kshyhu
Tajny Radca
Tajny Radca
Posty: 584
Rejestracja: pn 22 cze, 2009 23:12
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Kshyhu »

Prawdopodobnie skorzystałeś z opcji rezerwacji (Бронювання). W takim wypadku rzeczywiście masz tylko tych kilka dni na udanie się do kasy.
"Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
poglądów, bez podawania przyczyny".

hrumek007
Tytularny Radca
Tytularny Radca
Posty: 80
Rejestracja: pt 16 maja, 2008 21:20

Post autor: hrumek007 »

to nie dobrze, a może będę mógł kupić przez system zarezerwowane?

Awatar użytkownika
jajeś
Radca Stanu
Radca Stanu
Posty: 325
Rejestracja: pn 27 kwie, 2009 09:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jajeś »

hrumek007 pisze:to nie dobrze, a może będę mógł kupić przez system zarezerwowane?
niestety NIE tylko nowe bilety a za te kasa przepada :D

Awatar użytkownika
khan.tengri
Radca Kolegialny
Radca Kolegialny
Posty: 278
Rejestracja: pn 20 lis, 2006 14:03
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: khan.tengri »

Kupuję dla znajomego bilety na Krym, wszystko niby ok, wpisuję kod sms dla 3DSecure, po czym dostaję komunikat:
Nastąpiło poprawne wylogowanie

Panel BZWBK24 został zamknięty. Możesz teraz bezpiecznie zamknąć okno
I tak już drugi raz. Na e-kvitoku ani śladu zamówienia, na koncie ani śladu zabezpieczenia środków :/
Spotkał się ktoś z czymś takim? Sprawa dosyć pilna, bo w sobotę wyjeżdżają.

Ogólnie to zawracanie dupy z tym 3DSecure, poprzedni system był prosty i szybki.

Awatar użytkownika
pwlzeb
Tajny Radca
Tajny Radca
Posty: 814
Rejestracja: sob 12 kwie, 2008 18:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pwlzeb »

Tak, khan.tengri zloz zamowienie za 14 minut.

qyon
Kolegialny Sekretarz
Kolegialny Sekretarz
Posty: 61
Rejestracja: wt 03 mar, 2009 16:41
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: qyon »

pwlzeb pisze:Tak, khan.tengri zloz zamowienie za 14 minut.
Wielokrotnie spotkałem się z tą sytuacją. W moim przypadku nie czekałem 14 minut. Klikałem tylko wstecz w przeglądarce, wracałem do okna wprowadzania danych karty i ponownie realizowałem zamówienie. :)

Awatar użytkownika
khan.tengri
Radca Kolegialny
Radca Kolegialny
Posty: 278
Rejestracja: pn 20 lis, 2006 14:03
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: khan.tengri »

Dzięki! Za 4 razem pierwszy bilet poszedł, teraz już jakoś to będzie :D

hrumek007
Tytularny Radca
Tytularny Radca
Posty: 80
Rejestracja: pt 16 maja, 2008 21:20

Post autor: hrumek007 »

Jestem po zakupie kilku biletów różnymi kartami, teraz to już chyba jestem specjalistą.
Na pewno karta musi być kredytowa z wytłoczeniem tz. m-basowana, mnie osobiście puściło trzy transakcje w ciągu jednego dnia, ale podobno można zrobić tylko dwie, zauważyłem że można jednorazowo zakupić nie więcej niż 4 bilety.
Uwaga. Nigdy nie rezerwujcie, no chyba że w Ukrainie będziecie dwa dni późnej bo właśnie tyle czasu dają na zakup biletu, a rezerwacja troche kosztuje chyba 20 uah.

chlorofil
Kolegialny Sekretarz
Kolegialny Sekretarz
Posty: 68
Rejestracja: pt 04 gru, 2009 14:28

Post autor: chlorofil »

hrumek007 pisze:Na pewno karta musi być kredytowa
Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Kilka wpisów wcześniej ludzie opisują o transakcje kartami debetowymi BZ WBK z 3D Secure. Czy jesteś pewien, że to się zmieniło tak, że nimi już nie można? Pozdr.

hrumek007
Tytularny Radca
Tytularny Radca
Posty: 80
Rejestracja: pt 16 maja, 2008 21:20

Post autor: hrumek007 »

kiedy próbowałem dokonać przelewu zwykłą kartą bankomatową BZWBK system pytał się czy jednorazowo chcę otrzymać funkcję 3D secure, pomimo apropaty przelew nie nastąpił. jedynie udawało się wytłoczoną kartą, a takie wytłoczenia ma kredytowa.
Jak pamiętam za bilety lotnicze też można było płacic jedynie kredytową.

Kshyhu
Tajny Radca
Tajny Radca
Posty: 584
Rejestracja: pn 22 cze, 2009 23:12
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Kshyhu »

Źle pamiętasz :) I w jednym, i w drugim przypadku. Za bilety lotnicze jak świat światem zawsze płaciłem Visą Electron (nigdy nie posiadałem karty wypukłej). Za bilety kolejowe (e-kvytok) płacił w tym roku kolega, wypukłej mu nie chciało przyjmować, więc zapłacił debetową :]
"Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
poglądów, bez podawania przyczyny".

Jeanemagne
Sekretarz Gubernialny
Sekretarz Gubernialny
Posty: 21
Rejestracja: ndz 03 lip, 2011 12:27
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Jeanemagne »

witajcie, ja znow mam pytanie odnośnie zakupu biletów. Pojawily sie pociagi na 4 wrzesnia, z Symferopola do Kijowa. Z jakiegos powodu w p[ociagu, ktory nam odpowiada tylko 4 miejsca sa zaznaczone na zielono, czyli tylko je mozna wykupowac (?) Dlaczego pozostale sa szare i czy to sie zmieni ? Bardzo prosze o odpowiedz

ODPOWIEDZ