Obsługa www.e-kvytok.com.ua

Forum o podróżach po Ukrainie. Podobnie jak powyższe forum o Rosji przeznaczone jest ono do rozmów na tematy związane z turystyką.
Awatar użytkownika
gorodok
Rzeczywisty Tajny Radca
Rzeczywisty Tajny Radca
Posty: 1329
Rejestracja: czw 18 cze, 2009 12:20
Lokalizacja: Lwów
Kontakt:

Post autor: gorodok »

pietia pisze:www.gd.tickets.ua - na 25.04 pokazuje dostępne miejsca aż w 12 pociągach zi Lwowa do Kijowa. Ale np. na 26.04 tylko 3 pociągi dostępne, z tego w jednym miejsca są tylko w kupe. Pewnie daltego, że to piątek przed majówką
Ten serwis to jest de fakto wyszukiwarka-pośrednik, która nie ma żadnego dostępu do bazy UZ lecz jedynie korzysta z innych stron żeby zarezerwować bilet na pociąg...
LwÓw.pL.Ua
sTreFa.LwÓw.pL.Ua
skrillex
Kolegialny Registrator
Kolegialny Registrator
Posty: 1
Rejestracja: czw 21 mar, 2013 11:26

Post autor: skrillex »

Witam , ostatnio kupowałem bilety na pociag na stronie lotniska kiev zhulhany na trasie kiev- donieck - bez problemu a i chyba ceny sa ok , na ekvtok probowalem bez rezultatu . Pozdrawiam
pietia
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 3087
Rejestracja: sob 27 cze, 2009 10:02
Lokalizacja: PL/UA/BY

Post autor: pietia »

A możesz podać linka na tę stronę, tak choćby dla ciekawości?
dabecja
Sekretarz Gubernialny
Sekretarz Gubernialny
Posty: 24
Rejestracja: pt 07 gru, 2012 20:34

Post autor: dabecja »

Na 25 kwietnia sprzedają bilety z kowla do simferopola.Jeśli jesteś z centralnej Polski możesz wybrać ta trasę
dewoj
Tytularny Radca
Tytularny Radca
Posty: 92
Rejestracja: sob 06 cze, 2009 16:33

Post autor: dewoj »

dobrze widzę że opłata za 1bilet to 18hrywien?
dewoj
Tytularny Radca
Tytularny Radca
Posty: 92
Rejestracja: sob 06 cze, 2009 16:33

Post autor: dewoj »

gorodok pisze:
agar72 pisze:Orientujecie się, czy jest możliwość przebukowania biletu już zapłaconego na e-kvytok? Pierwotny termin, na który kupiłam bilety nie pasuje mi. Czy mam możliwość zmiany terminu/godziny?
Niestety niema takiej możliwości przez internet - jedyne co można zrobić w tym przypadku to wydrukować taki bilet w kasie i odrazu go zwrócić - przy czym trzeba mieć ze sobą kartę z której bilet był opłacony i wtedy pieniądze po potrąceniu komisji będą zwrócone na tę kartę w ciągu 2-4 tygodni. Na dodatek zrobić to najlepiej kilka dni przed odjazdem pociągu bo inaczej prowizja będzie bardzo duża. Czujecie to? :D
ile mniej więcej potrącają % przy oddanym bilecie 10h przed odjazdem a ile 4dni? Jest jakaś tabelka czy coś?
Awatar użytkownika
gorodok
Rzeczywisty Tajny Radca
Rzeczywisty Tajny Radca
Posty: 1329
Rejestracja: czw 18 cze, 2009 12:20
Lokalizacja: Lwów
Kontakt:

Post autor: gorodok »

dewoj pisze:
gorodok pisze:
agar72 pisze:Orientujecie się, czy jest możliwość przebukowania biletu już zapłaconego na e-kvytok? Pierwotny termin, na który kupiłam bilety nie pasuje mi. Czy mam możliwość zmiany terminu/godziny?
Niestety niema takiej możliwości przez internet - jedyne co można zrobić w tym przypadku to wydrukować taki bilet w kasie i odrazu go zwrócić - przy czym trzeba mieć ze sobą kartę z której bilet był opłacony i wtedy pieniądze po potrąceniu komisji będą zwrócone na tę kartę w ciągu 2-4 tygodni. Na dodatek zrobić to najlepiej kilka dni przed odjazdem pociągu bo inaczej prowizja będzie bardzo duża. Czujecie to? :D
ile mniej więcej potrącają % przy oddanym bilecie 10h przed odjazdem a ile 4dni? Jest jakaś tabelka czy coś?
Tabelki brak jest tylko coś takiego
http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to ... ic/324736/
LwÓw.pL.Ua
sTreFa.LwÓw.pL.Ua
agar72
Okręgowy Sekretarz
Okręgowy Sekretarz
Posty: 38
Rejestracja: śr 02 maja, 2012 00:46

Post autor: agar72 »

Co jest??? Próbuję wyszukać miejsca na przełom VII/VIII i żadnych pociągów nie chce mi wyświetlić. Taki komunikat mi wyświetla:
Запрос не может быть выполнен для указанных станций отправления / назначения. На заданную дату отправки в системе отсутствуют поезда, которые следуют между указанными станциями, для которых система может определить количество свободных мест и выделить места для бронирования.

Próbowałam kupić bilety na różne dni i wciąż to samo. Że system nie odnajduje wolnych miejsc. :shock: No nie wierzę, że do końca VII nie znalazło się ani jedno miejsce w pociągu i to w żadnej klasie. Ktoś mi wytłumaczy to zjawisko? Kilka dni temu próbowałam i wszystko hulało jak trza!
Aga
Awatar użytkownika
Yakin
Radca Stanu
Radca Stanu
Posty: 315
Rejestracja: pn 02 kwie, 2012 22:37

Post autor: Yakin »

Teoretycznie jest to możliwe. Pamiętaj, że do sprzedaży internetowej trafia tylko nieduża pula z ogólnej liczby miejsc w pociągu. Na jaką trasę szukasz tych biletów? Sprawdź może na http://booking.uz.gov.ua/en/ . Jeśli tam też ci nie wyświetli pociągów, to znaczy, że miejsc po prostu nie ma.
pietia
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 3087
Rejestracja: sob 27 cze, 2009 10:02
Lokalizacja: PL/UA/BY

Post autor: pietia »

agar72 pisze:Co jest??? Próbuję wyszukać miejsca na przełom VII/VIII i żadnych pociągów nie chce mi wyświetlić. Taki komunikat mi wyświetla:
Запрос не может быть выполнен для указанных станций отправления / назначения. На заданную дату отправки в системе отсутствуют поезда, которые следуют между указанными станциями, для которых система может определить количество свободных мест и выделить места для бронирования.
Z tego wynika, ze system nie tyle nie widzi wolnych miejsc, co w ogóle nie znajduje żdanych pociągów w danej relacji. Może to być jeszcze związane z jakimiś pracami torowymi, i spowodowanymi tym zmianami w rozkładzie, w związku z czym sprzedaży biletów jeszcze nie rozpoczęto (takie przypadki na UZ miały już w tym roku miejsce). Gdybyś podała, o jaką relację Ci chodzi, byłoby mi łatwiej to sprawdzić
Awatar użytkownika
gorodok
Rzeczywisty Tajny Radca
Rzeczywisty Tajny Radca
Posty: 1329
Rejestracja: czw 18 cze, 2009 12:20
Lokalizacja: Lwów
Kontakt:

Post autor: gorodok »

Mnie się wydaje że tak wogóle to lepiej korzystać ze strony http://booking.uz.gov.ua/ bo serwis http://e-kvytok.com.ua/ to stary system i prawdopodobnie nowa władza na ukraińskiej kolei wogóle nie jest nim zainteresowana...
LwÓw.pL.Ua
sTreFa.LwÓw.pL.Ua
homocorvidens
Kolegialny Asesor
Kolegialny Asesor
Posty: 130
Rejestracja: ndz 24 paź, 2010 00:19
Lokalizacja: Kijów

Post autor: homocorvidens »

dewoj pisze:dobrze widzę że opłata za 1bilet to 18hrywien?
Chyba 17 przy rezerwacji elektronicznej, jak kupujesz w kasie – opłata rezerwacyjna 10uah.
homocorvidens
Kolegialny Asesor
Kolegialny Asesor
Posty: 130
Rejestracja: ndz 24 paź, 2010 00:19
Lokalizacja: Kijów

Post autor: homocorvidens »

pietia pisze: Z tego wynika, ze system nie tyle nie widzi wolnych miejsc, co w ogóle nie znajduje żdanych pociągów w danej relacji. Może to być jeszcze związane z jakimiś pracami torowymi, i spowodowanymi tym zmianami w rozkładzie, w związku z czym sprzedaży biletów jeszcze nie rozpoczęto (takie przypadki na UZ miały już w tym roku miejsce). Gdybyś podała, o jaką relację Ci chodzi, byłoby mi łatwiej to sprawdzić
Jak nie ma wolnych miejsc, system piszę że nie ma pociągów.

P.S. Wczoraj jechałem z Kamieńca Podolskiego do Kijowa. W systemie rezerwacyjnym już za 2 tygodni nie było wolnych miejsc. W rzeczywistości pół wagona były puste. Trudno mi wyobrazić co ma na celu Ukrzaliznyca, odmawiając w sprzedaży wolnych miejsc, ale taka to jest dziwna firma.
Awatar użytkownika
gorodok
Rzeczywisty Tajny Radca
Rzeczywisty Tajny Radca
Posty: 1329
Rejestracja: czw 18 cze, 2009 12:20
Lokalizacja: Lwów
Kontakt:

Post autor: gorodok »

homocorvidens pisze:
pietia pisze: Z tego wynika, ze system nie tyle nie widzi wolnych miejsc, co w ogóle nie znajduje żdanych pociągów w danej relacji. Może to być jeszcze związane z jakimiś pracami torowymi, i spowodowanymi tym zmianami w rozkładzie, w związku z czym sprzedaży biletów jeszcze nie rozpoczęto (takie przypadki na UZ miały już w tym roku miejsce). Gdybyś podała, o jaką relację Ci chodzi, byłoby mi łatwiej to sprawdzić
Jak nie ma wolnych miejsc, system piszę że nie ma pociągów.

P.S. Wczoraj jechałem z Kamieńca Podolskiego do Kijowa. W systemie rezerwacyjnym już za 2 tygodni nie było wolnych miejsc. W rzeczywistości pół wagona były puste. Trudno mi wyobrazić co ma na celu Ukrzaliznyca, odmawiając w sprzedaży wolnych miejsc, ale taka to jest dziwna firma.
Ukrazaliznycja to jest firma państwowa i niestety raczej nikt tam nie ubolewa nad stanem firmy tylko myśli gdzie by tu jeszcze urwać dla Siebie kochanego... Prawdopodobnie jakaś zorganizowana grupa ludzi wewnątrz kolei wraz specjalnie robi takie zamieszanie nawet w systemie komputerowym żeby potem gdzieś sprzedać takie bilety nalewo...
LwÓw.pL.Ua
sTreFa.LwÓw.pL.Ua
agar72
Okręgowy Sekretarz
Okręgowy Sekretarz
Posty: 38
Rejestracja: śr 02 maja, 2012 00:46

Post autor: agar72 »

Musiał być jakiś błąd. Dzisiaj wszystko działa jak należy :)
Aga
pietia
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 3087
Rejestracja: sob 27 cze, 2009 10:02
Lokalizacja: PL/UA/BY

Post autor: pietia »

gorodok pisze:
homocorvidens pisze:
pietia pisze: Z tego wynika, ze system nie tyle nie widzi wolnych miejsc, co w ogóle nie znajduje żdanych pociągów w danej relacji. Może to być jeszcze związane z jakimiś pracami torowymi, i spowodowanymi tym zmianami w rozkładzie, w związku z czym sprzedaży biletów jeszcze nie rozpoczęto (takie przypadki na UZ miały już w tym roku miejsce). Gdybyś podała, o jaką relację Ci chodzi, byłoby mi łatwiej to sprawdzić
Jak nie ma wolnych miejsc, system piszę że nie ma pociągów.

P.S. Wczoraj jechałem z Kamieńca Podolskiego do Kijowa. W systemie rezerwacyjnym już za 2 tygodni nie było wolnych miejsc. W rzeczywistości pół wagona były puste. Trudno mi wyobrazić co ma na celu Ukrzaliznyca, odmawiając w sprzedaży wolnych miejsc, ale taka to jest dziwna firma.
Ukrazaliznycja to jest firma państwowa i niestety raczej nikt tam nie ubolewa nad stanem firmy tylko myśli gdzie by tu jeszcze urwać dla Siebie kochanego... Prawdopodobnie jakaś zorganizowana grupa ludzi wewnątrz kolei wraz specjalnie robi takie zamieszanie nawet w systemie komputerowym żeby potem gdzieś sprzedać takie bilety nalewo...
Nieraz się jeszcze zdarzało, że sporo miejsc już pierwszego dnia sprzedaży blokowały różne firmy turystyczne, a kiedy nie udało im się sprzedać wszystkich wycieczek, ostatniego dnia niewykorzystane bilety wracały do normalnej sprzedaży. Z drugiej strony akurat w relacji Kamieniec-Kijów turyści zorganizowani raczej nie jeżdżą pociągami, to jest raczej praktykowane w relacjach nad morze
djds
Radca Kolegialny
Radca Kolegialny
Posty: 275
Rejestracja: sob 28 sie, 2010 07:30
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Obsługa www.e-kvytok.com.ua

Post autor: djds »

Czy ktoś orientuje się czy przy zakupie biletów przez booking.uz.gov.ua i e-kvytok.ua należy podawać serię i numer paszportu? Bo wiem, że jeszcze niedawno było to potrzebne, natomiast dzisiaj jakby tej opcji nie było, tylko samo imię i nazwisko.
Poszukuję forumowiczów ze Śląska w celu stworzenia regionalnego oddziału forum
barciur
Radca Stanu
Radca Stanu
Posty: 305
Rejestracja: pn 16 mar, 2015 21:45

Obsługa www.e-kvytok.com.ua

Post autor: barciur »

Już to nie jest konieczne. Tak samo w kasie - podaje się imię i nazwisko, ale żadnych innych danych paszportowych nie trzeba. Paszport się pokazuje tylko prowadnikowi na wejściu, standard. :)

Swoją droga - działa Wam e-kvytok? Bo od paru dni jak wyszukuję połączenia wyskakuje "404" :(
djds
Radca Kolegialny
Radca Kolegialny
Posty: 275
Rejestracja: sob 28 sie, 2010 07:30
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Obsługa www.e-kvytok.com.ua

Post autor: djds »

A jeszcze w październiku musiałem okazać paszporty w kasie podczas zakupu. Chyba, że chciała po prostu dobrze wpisać imię i nazwisko...

Mi w tej chwili działa i jedno i drugie. E--kvytok wyszukuje bez problemu - sprawdzałem trzy różne połączenia.
Poszukuję forumowiczów ze Śląska w celu stworzenia regionalnego oddziału forum
barciur
Radca Stanu
Radca Stanu
Posty: 305
Rejestracja: pn 16 mar, 2015 21:45

Obsługa www.e-kvytok.com.ua

Post autor: barciur »

Dziwne, bo i ja i mój kolega z Katowic próbowaliśmy wyszukiwać np. Lviv - Kiev czy Kiev - Moskwa i zawsze "404" wyskakuje :|
Mała
Okręgowy Sekretarz
Okręgowy Sekretarz
Posty: 32
Rejestracja: sob 09 sty, 2016 22:08

Obsługa www.e-kvytok.com.ua

Post autor: Mała »

Czy do zakupu biletów przez stronę rządową booking.uz.gov.ua potrzeba specjalnej karty? Czytałam, że nie, więc próbowaliśmy kartą z Aliora i transakcja nie przechodzi. Ktoś ostatnio kupował tam bilety? Trzeba kilka razy próbować, aż zaskoczy, czy pewnych kart po prostu ten portal nie obsługuje?
Na e-kvytok w ogóle nie pokazuje Moskwy, ale ktoś już pisał, że tam się nie kupi. W sumie wydaje mi się, że jak parę miesięcy temu sprawdzałam, to można było znaleźć, a teraz nie.
vgbnd
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki
Posty: 18
Rejestracja: ndz 12 cze, 2016 08:53

Obsługa www.e-kvytok.com.ua

Post autor: vgbnd »

Mała pisze:Czy do zakupu biletów przez stronę rządową booking.uz.gov.ua potrzeba specjalnej karty? Czytałam, że nie, więc próbowaliśmy kartą z Aliora i transakcja nie przechodzi. Ktoś ostatnio kupował tam bilety? Trzeba kilka razy próbować, aż zaskoczy, czy pewnych kart po prostu ten portal nie obsługuje?
Na e-kvytok w ogóle nie pokazuje Moskwy, ale ktoś już pisał, że tam się nie kupi. W sumie wydaje mi się, że jak parę miesięcy temu sprawdzałam, to można było znaleźć, a teraz nie.
Kupowałem 2 tyg. temu. Płatność podstawową Visa i nie było problemu (poza podwójnym przewalutowaniem). Wcześniej pisano, że czasem trzeba spróbować zapłacić kilka razy i w końcu przechodzi.
Mała
Okręgowy Sekretarz
Okręgowy Sekretarz
Posty: 32
Rejestracja: sob 09 sty, 2016 22:08

Obsługa www.e-kvytok.com.ua

Post autor: Mała »

Na szczęście za którymś razem się udało, choć już mieliśmy zmieniać kartę. Bilety kupione, dziś ruszamy! :)
Awatar użytkownika
gorodok
Rzeczywisty Tajny Radca
Rzeczywisty Tajny Radca
Posty: 1329
Rejestracja: czw 18 cze, 2009 12:20
Lokalizacja: Lwów
Kontakt:

Obsługa www.e-kvytok.com.ua

Post autor: gorodok »

Zauważyłem, że przy zakupie biletów na stronie booking.uz.gov.ua są różne opcje, które strona sama losowo wybiera podczas płacenia kartą. Moim zdaniem jest to związane z tym że kilka różnych banków obsługuje tę płatność - raz prywatbank a raz jakiś inny. Wysuwam hipotezę, że właśnie z tym jest związany fakt, że nieraz udaje się zapłacić za bilety zwykłą polską kartą płatniczą a innym razem nic z tego....
LwÓw.pL.Ua
sTreFa.LwÓw.pL.Ua
vgbnd
Sekretarz Senacki
Sekretarz Senacki
Posty: 18
Rejestracja: ndz 12 cze, 2016 08:53

Obsługa www.e-kvytok.com.ua

Post autor: vgbnd »

No i też mam "problem". Niewielki, ale jednak.
Kupiłem dziś bilety identyczną drogą jak to zrobiłem ostatnio na booking.uz.gov.ua
Poprzednio dostałem bilet w wersji finalnej (boarding pass), a dzisiaj kupony z kodem kreskowym do legalizacji (?) w kasie automatycznej na dworcu. W związku z tym mam pytanie:
- ile mam na to czasu (w całości opłacone bilety) min./maks.(tzn. mogę to zrobić 30 dni przed wyjazdem lub dzień przed)?
- jak mam to zrobić?
- czy dostanę bilet na mejla z koniecznością wydruku czy wyjdzie z tej kasy.

I pytanie na deser:
- jeśli nie zaznaczyłem opcji bagażu (wydawało mi się, że dotyczy tylko specjalnego w postaci zwierząt czy sprzętu sportowego) to mogę jechać normalnie z plecakiem?
pietia
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 3087
Rejestracja: sob 27 cze, 2009 10:02
Lokalizacja: PL/UA/BY

Obsługa www.e-kvytok.com.ua

Post autor: pietia »

Musisz po prostu iść z tym wydrukiem do kasy (lub ze spisanym z niego numerem) i tam na tej podstawie wydadzą Ci tradycyjny bilet. Musisz to zrobić najpóźniej 15 minut przed odjazdem
Co do bagażu, to jeśli nie przekracza on 36 kg to nie musisz nic dodatkowo wykupywać
ODPOWIEDZ