Serwis " gd.tickets" - inny sposób na rezerwację

Forum o podróżach po Ukrainie. Podobnie jak powyższe forum o Rosji przeznaczone jest ono do rozmów na tematy związane z turystyką.
Awatar użytkownika
roberT/TANAIS
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 2953
Rejestracja: ndz 30 wrz, 2007 21:54
Lokalizacja: TANAIS -Rosja

Serwis " gd.tickets" - inny sposób na rezerwację™

Post autor: roberT/TANAIS »

Witam

Jeden z naszych forumowiczów znalazł pośrednika świadczącego usługę zakupu biletów kolejowych ale również lotniczych . Oczywiście za odpowiednią prowizją . Z każdą nowinką warto się zapoznać.


ps Posty dotyczące tego serwisu a zamieszczone w temacie : " obsługa e - kwitok" zostaną tu przeniesione.
Ostatnio zmieniony ndz 21 sie, 2011 14:36 przez roberT/TANAIS, łącznie zmieniany 1 raz.
Nalyvajmo, brattia Kryshtalevi chashi, Shchob shabli ne braly, Shchob kuli mynaly Golivon'ky nashi!
pozdrawiam robert

SKYPE: robert.tanais

Awatar użytkownika
roberT/TANAIS
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 2953
Rejestracja: ndz 30 wrz, 2007 21:54
Lokalizacja: TANAIS -Rosja

Post autor: roberT/TANAIS »

poludniowiec
Kolegialny Sekretarz


Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 64
Wysłany: Wto 16 Sie, 2011 02:17
--------------------------------------------------------------------------------

Czy korzystał ktoś z usług http://gd.tickets.ua/uk/

Bo z tego co widzę można podobnie jak na e-kv rezerwować bilety. Jest trochę drożej, ale można (chyba) płacić normalną kartą bez 3DS

edit:

bilet kupiony - prowizja to 20 hr od biletu, trochę drogo, ale przy dłuższych trasach kwota się rozmywa.

Działa to podobnie jak na kvitoku, z tym że interfejs jest bardziej przyjazny i działa po ukraińsku, rosyjsku i angielsku.

Płatność przyjęło normalną Visą bankomatową. Musiałem jedynie podać numer telefonu na który dostałem kod do potwierdzenia transakcji.
Nalyvajmo, brattia Kryshtalevi chashi, Shchob shabli ne braly, Shchob kuli mynaly Golivon'ky nashi!
pozdrawiam robert

SKYPE: robert.tanais

Awatar użytkownika
roberT/TANAIS
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 2953
Rejestracja: ndz 30 wrz, 2007 21:54
Lokalizacja: TANAIS -Rosja

Post autor: roberT/TANAIS »

gietkie_zboze
Kolegialny Registrator


Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 7
Wysłany: Wto 16 Sie, 2011 09:51


--------------------------------------------------------------------------------

Strona ktora podal Poludniowiec jest nieporownywalnie lepsza od e-kvytoku.

Mam nadzieje ze to na 100% pewna strona. Troche mnie zaniepokoilo ze nie wczytuje mi "I accept agreement on terms of booking creation and its cancellation" bo pojawia sie jakis blad ale poniewaz jestem w desperacji kupuje bilety.

Mam jeszcze jedno pytanie:
1.Słyszalem ze jedynie w dolnych miejscach jest schowek. Czy to prawda? Co z osobami ktore zajmuja gorne miejsca?
2. Czy oplaca sie brac jeden pion (gora+dol)- tzn czy zmieszcza sie 2 plecaki turystyczne do 1 schowka?
Nalyvajmo, brattia Kryshtalevi chashi, Shchob shabli ne braly, Shchob kuli mynaly Golivon'ky nashi!
pozdrawiam robert

SKYPE: robert.tanais

Awatar użytkownika
roberT/TANAIS
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 2953
Rejestracja: ndz 30 wrz, 2007 21:54
Lokalizacja: TANAIS -Rosja

Post autor: roberT/TANAIS »

Symek
Kolegialny Registrator


Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 3
Wysłany: Wczoraj 20:08


--------------------------------------------------------------------------------

Hej, jaki format numeru telefonu na http://gd.tickets.ua/uk/ podajecie podczas płatności?
Nie otrzymuję smsa z kodem.
Nalyvajmo, brattia Kryshtalevi chashi, Shchob shabli ne braly, Shchob kuli mynaly Golivon'ky nashi!
pozdrawiam robert

SKYPE: robert.tanais

Awatar użytkownika
roberT/TANAIS
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 2953
Rejestracja: ndz 30 wrz, 2007 21:54
Lokalizacja: TANAIS -Rosja

Post autor: roberT/TANAIS »

poludniowiec
Kolegialny Sekretarz


Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 64
Wysłany: Wczoraj 20:20


--------------------------------------------------------------------------------

Symek napisał/a:
Hej, jaki format numeru telefonu na http://gd.tickets.ua/uk/ podajecie podczas płatności?
Nie otrzymuję smsa z kodem.


o ile pamiętam, to poprzedziłem go prefiksem +48 i doszło normalnie





Symek
Kolegialny Registrator


Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 2
Wysłany: Wczoraj 20:25


--------------------------------------------------------------------------------

A po +48 dajemy "zero" i numer czy od razu numer? Np: 06011... czy 6011... ?





poludniowiec
Kolegialny Sekretarz


Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 64
Wysłany: Wczoraj 20:46


--------------------------------------------------------------------------------

od razu numer np: +48 123 456 789
Nalyvajmo, brattia Kryshtalevi chashi, Shchob shabli ne braly, Shchob kuli mynaly Golivon'ky nashi!
pozdrawiam robert

SKYPE: robert.tanais

bahaar
Okręgowy Sekretarz
Okręgowy Sekretarz
Posty: 32
Rejestracja: wt 10 sie, 2010 10:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bahaar »

Bez problemu można kupić bilety przez tę stronkę płacąc zwykłą kartą debetową. Mam nadzieję, ze równie bezproblemowo będzie wyglądał odbiór w kasie :lol: A to, że drożej to już zupełnie inna sprawa. Ale gdy nie ma innych możliwości, bo e-kvitok już tak przyjazny jak w zeszłym roku nie jest to jest to jakaś opcja. Zwłaszcza, gdy się jedzie z czteroletnim "bagażem podręcznym". A propos dzieci to chyba nie ma zniżek tak jak na e-kvitoku, bo pomimo wpisania daty urodzenia córki skasowało mi jak za bilet normalny. Ale przynajmniej bilety już mamy i nie trzeba szukać wśród znajomych posiadacza odpowiedniej karty.

Shinzon
Nadworny Radca
Nadworny Radca
Posty: 170
Rejestracja: śr 23 sty, 2008 09:40
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Shinzon »

Wydaję mi się ze nawet jeśli prowizja wynosiła by 10 PLN, to i tak się bardziej opłaca, niż jechać do Lwowa 45 dni wcześniej.
Absentem laedit, qui cum ebrio litigat

Awatar użytkownika
jajeś
Radca Stanu
Radca Stanu
Posty: 325
Rejestracja: pn 27 kwie, 2009 09:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jajeś »

bahaar pisze: A propos dzieci to chyba nie ma zniżek tak jak na e-kvitoku, bo pomimo wpisania daty urodzenia córki skasowało mi jak za bilet normalny.
Obejrzałem te stronę i przeprowadziłem zakup biletu by zobaczyć jak to działa lecz nie płaciłem i mi policzył ulgę na dziecko.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, że esemesem ma przyjść kod i z nim idę do kasy jeśli coś pomieszałem proszę o sprostowanie.
Stronka bardzo mi się podoba jest czytelna i prosta w obsłudze. Czekam na komentarz osób które kupiły bilet czy nie było problemów z odbiorem w kasie

pozdrawiam

bahaar
Okręgowy Sekretarz
Okręgowy Sekretarz
Posty: 32
Rejestracja: wt 10 sie, 2010 10:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bahaar »

Po wpisaniu nr i kodu karty (kredytowej, debetowej) na podany nr telefonu przysyłają kod weryfikujący, by sfinalizować zakup biletów. Później wystarczy wydrukować "kwitok" z nr zamówienia i... do kasy.
Ciąg dalszy we wrześniu będzie :lol: , bo wtedy odbieram bilety. Mam nadzieję, że się nie rozczaruję ale na wszelki wypadek zostajemy dzień we Lwowie. Mamy zamiar zwiedzać a nie prostować sprawy biletowe :wink:

bahaar
Okręgowy Sekretarz
Okręgowy Sekretarz
Posty: 32
Rejestracja: wt 10 sie, 2010 10:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bahaar »

Odbiór biletów poszedł sprawnie i bezproblemowo. Wystarczył podpis i nr paszportu. Jeśli nie można korzystać z e-kvitoka to jest lepsza alternatywa, niż pośrednik (nieznajomy), gdyż można decydować o wyborze miejsc w pociągu. A prowizja... Hmmm... taka sama jak u większości pośredników :wink:
Nie przejrzałam jeszcze forum po wczorajszym powrocie z Krymu, więc nie wiem czy temat był poruszany w każdym razie nadmieniam, że w chwili obecnej główny hol dworca we Lwowie jest zamknięty z powodu remontu i jest małe zamieszanie. Ale i tak jest lepiej niż na dworcu we Wrocławiu :lol:

Awatar użytkownika
roberT/TANAIS
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 2953
Rejestracja: ndz 30 wrz, 2007 21:54
Lokalizacja: TANAIS -Rosja

Post autor: roberT/TANAIS »

Odświeżam temat.
Jeżeli korzystaliście ostatnio to proszę o opinie.
Nalyvajmo, brattia Kryshtalevi chashi, Shchob shabli ne braly, Shchob kuli mynaly Golivon'ky nashi!
pozdrawiam robert

SKYPE: robert.tanais

zeneczek
Tajny Radca
Tajny Radca
Posty: 794
Rejestracja: pn 22 cze, 2009 22:12
Lokalizacja: PL

Post autor: zeneczek »

w innym temacie polecałem i w tym tylko potwierdzę,działa bez problemu(nie wszystkie karty debetowe wchodzą),pozostałe bez zarzutu a i prowizja nie wysoka.
Info ze stycznia 2012r,pozdrawiam

LordSlimak
Kolegialny Asesor
Kolegialny Asesor
Posty: 100
Rejestracja: ndz 19 kwie, 2009 23:23
Lokalizacja: Kraków

Post autor: LordSlimak »

Orientuje się ktoś czy gd.tickets ma ograniczenie do liczby transakcji dziennie (jak e-kvytok)? Potrzebuję zakupić trochę więcej biletów, jedna transakcja to maksymalnie 4szt. Czy można płacić z jednego konta za pomocą różnych kart? (potrzebne tylko jeżeli system ma ograniczenie co do ilości transakcji z jednej karty w ciągu dnia) Dzięki za odpowiedź

Awatar użytkownika
jajeś
Radca Stanu
Radca Stanu
Posty: 325
Rejestracja: pn 27 kwie, 2009 09:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jajeś »

do kilku transakcji możesz użyć kilku kart nigdzie w regulaminie nie ma mowy o ograniczeniach co do ilości transakcji dziennie.

zeneczek
Tajny Radca
Tajny Radca
Posty: 794
Rejestracja: pn 22 cze, 2009 22:12
Lokalizacja: PL

Post autor: zeneczek »

w razie wątpliwości masz do dyspozycji serwis online

Awatar użytkownika
cristo
Kolegialny Sekretarz
Kolegialny Sekretarz
Posty: 50
Rejestracja: wt 11 sty, 2011 19:04
Lokalizacja: Nysa

Post autor: cristo »

Właśnie skorzystałem z serwisu kupując bilety na Krym. Wybrałem opcje płatności przez WebMoney, wszystko poszło szybko i pomyślnie. Korzystając z tej opcji prowizja jest trochę mniejsza i nie trzeba mieć nawet konta w banku by kupić bilety.

saguero
Kolegialny Registrator
Kolegialny Registrator
Posty: 4
Rejestracja: sob 19 maja, 2012 00:18

Post autor: saguero »

Witam, mam problemy zeby zaplacić za te bilety.
Probowałem dwoma kartami debetowymi( visa i master) i za kazdym razem transakcja odrzucona.

dostałem od nich takiego maila:
Здравствуйте. Мы Вас беспокоим по поводу созданного на нашем сайте заказа железнодорожных билетов. Мы видим что у Вас были попытки оплаты Вашего заказа, но к сожалению, безуспешные.

Возможно данная ситуация возникла по той причине что: Вы воспользовались платежной системой Приват банка, которую на странице с выбором метода оплаты Вы видите как «Visa/Mastercard». К сожалению, она не всегда корректно работает.

В таком случае Вам необходимо: воспользоваться платежной системой любого другого банка из предложенных (к примеру «Райффайзен Банк Аваль»), при этом не имеет значения каким банком выдана Ваша карта. Другие системы являются упрощенными и не требуют подтверждения оплаты с помощью смс пароля, при этом стоимость билета останется прежней.

Если при попытке оплаты по указанной схеме у Вас далее будут возникать затруднения, пожалуйста, обращайтесь к нам в чат либо по телефону.

wrzuciłem do translatora google i sprobowałem innej formy zaplaty( nie visa/mastercard ale 'raiffaisen' i privatbank') . Bez skutku.

Prosze o pomoc, bo nie wiem co jest nie tak.

LordSlimak
Kolegialny Asesor
Kolegialny Asesor
Posty: 100
Rejestracja: ndz 19 kwie, 2009 23:23
Lokalizacja: Kraków

Post autor: LordSlimak »

saguero pisze:Witam, mam problemy zeby zaplacić za te bilety.
Probowałem dwoma kartami debetowymi( visa i master) i za kazdym razem transakcja odrzucona.
Może głupie pytanie z mojej strony, ale na pewno masz włączoną możliwość płatności internetowych tymi kartami?

zeneczek
Tajny Radca
Tajny Radca
Posty: 794
Rejestracja: pn 22 cze, 2009 22:12
Lokalizacja: PL

Post autor: zeneczek »

mi też debetówka mbanku nie przechidziła,spróbowałem kartą innego banku i przeszło.

saguero
Kolegialny Registrator
Kolegialny Registrator
Posty: 4
Rejestracja: sob 19 maja, 2012 00:18

Post autor: saguero »

Problem był po stronie mojej karty - miałem domyślnie jakieś limity na transakcje internetowe.

A więc Master Card z Mbanku działa sprawnie.

Dziekuje koledzy, pozdrawiam

miner72pl
Okręgowy Sekretarz
Okręgowy Sekretarz
Posty: 46
Rejestracja: pn 09 sie, 2010 11:25

Post autor: miner72pl »

Właśnie zamówiłem przez ten serwis bilety na połowę lipca na trasie Kijów-Symferopol.
Opłata manipulacyjna za dwa bilety to 60 UAH.
Było dość dużo problemów z płatnością kartą (wirtualna z mBanku, działająca wielokrotnie w rożnych miejscach). Traciłem już nadzieje gdy nagle przyszedł mail na mój adres o takiej treści:
Hello We have you concerned about the created order on our site tickets. We see that you were trying to pay for your order, but unfortunately unsuccessful.
Perhaps this situation has arisen on the grounds that: You have used the Private Bank's payment system, which is on the page with a choice of payment method do you see as the«Visa / Mastercard», which does not always work correctly.
In this case, you should: use the payment system of any other bank of the proposed (for example, "Raiffeisen Bank Aval"), it does not matter what bank issued your card, since for other systems are simplified and do not require proof of payment with SMS password , and the ticket price will remain the same.
If you try to pay for this scheme you will continue to have problems, please feel free to contact us in the chat or by phone.

please, use another bank on the payment page
I faktycznie - wystarczyło wybrać inny (ostatni z trzech) bank na stronie płatności i transakcja przeszła pomyślnie. Obciążenie na koncie już widzę, SMS z numerem biletu przyszedł na komórkę, PDF z tym numerem i instrukcją jak i kiedy odebrać bilet już leży na moim dysku...

Tylko nie było procedury przekazywania mi na komórkę jakiegoś kodu, który miałbym wpisywać w ramach autoryzacji, a który tutaj opisywaliście - zgodnie zresztą z tym co napisano w mailu z tickets.ua. Po prostu: zabukowałem, zapłaciłem, pobrałem PDF (dostałem to samo na SMS).

Teraz pozostaje czekać na odpowiedni moment by kupić bilet powrotny, a potem już tylko na wakacje :)

Łukasz Piotrowski
Nadworny Radca
Nadworny Radca
Posty: 167
Rejestracja: sob 24 gru, 2005 22:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Łukasz Piotrowski »

Zauważyłem, że oprócz regulaminowej prowizji (20 hrywien od biletu) są jeszcze dodatkowe koszty - każdy bilet jest o kilkadzieścia-kilkadziesiąt hrywien droższy niż na e-kvytku... :(

miner72pl
Okręgowy Sekretarz
Okręgowy Sekretarz
Posty: 46
Rejestracja: pn 09 sie, 2010 11:25

Post autor: miner72pl »

Za dwa bilety w sypialnym drugiej klasy (pociąg 237K, odjeżdżający 17:05, 14.07.2012) na trasie Kijów-Symferopol zapłaciłem 453,54 UAH (w tym 60 UAH prowizji). Czy to dużo? Nie wiem. Wiem, że ten serwis działa i jest obsługiwany na bieżąco (o czym pisałem wcześniej). E-kvitok ciągle ma jakieś problemy, serwery przeciążone, wyszukiwanie niedostępne dla niezarejestrowanych. no i koszty uruchomienia konta w banku z 3DSecure na rok tez robią swoje.

Jak ktoś ma cierpliwość do e-kvitoka to niech sprawdzi ile zapłaci za ten konkretny pociąg, będziemy mieli porównanie. Ja się tam dzisiaj nie mogę wbić nawet z zapytaniem. nie chce myśleć co by było jakbym tam chciał płacić za bilet.

pietia
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 3035
Rejestracja: sob 27 cze, 2009 10:02
Lokalizacja: PL/UA/BY

Post autor: pietia »

Dziś również gd.tickets coś szwankuje. Po kilkukrtonym zapytaniu o połączenie (konkretnie Czerniowce-Kijów) najpierw dłudo wyszukuje, po czym pojawia się informacja, że serwis czasowo niedostępny, i żeby spróbowac później. O tym, że zawodzi też e-kvytok, nawet nie wspominam, bo tam to akurat norma

dzikidzik1957
Kolegialny Registrator
Kolegialny Registrator
Posty: 1
Rejestracja: pn 11 cze, 2012 20:27

Post autor: dzikidzik1957 »

Można dokonać zwrotu biletów zakupionych w tym serwisie przez ten serwis czy tylko poprzez podanie w kasie? Albo jakoś dokonać zmian w rezerwacji (na inny pociąg)?

miner72pl
Okręgowy Sekretarz
Okręgowy Sekretarz
Posty: 46
Rejestracja: pn 09 sie, 2010 11:25

Post autor: miner72pl »

Właśnie kupiłem dwa bilety na trasie Simferopol-Kijów na podróż powrotną z urlopu i ze zdziwieniem stwierdziłem, że prowizja wyniosła 16 UAH. W odwrotnym kierunku było 60 UAH. nie wiem czy to kwestia wynikająca z jazdy innym pociągiem czy po prostu niższa prowizja dla "stałych klientów".
Miłe...

pietia
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 3035
Rejestracja: sob 27 cze, 2009 10:02
Lokalizacja: PL/UA/BY

Post autor: pietia »

Chyba od pociągu to zależy, może też od terminu (im bardziej oblegany termin tym wyższa prowizja). W przypadku biletu Czernowce-Kijów prowizja wyniosła 17 UAH, tj. onad 10% wartości biletu

miner72pl
Okręgowy Sekretarz
Okręgowy Sekretarz
Posty: 46
Rejestracja: pn 09 sie, 2010 11:25

Post autor: miner72pl »

Udało mi sie odebrać bilety zamówione przez gd.tickets. W Kijowie jest nawet specjalna kasa (numer 59) specjalnie do odbioru "internet orders". Prawie nie ma do niej kolejki, a do innych trochę trzeba postać. Pani wpisała numerki z wydrukowanego potwierdzenia i wydała bilety. Wszystko trwało 3 minuty. Doskonale.

vittoria
Kolegialny Registrator
Kolegialny Registrator
Posty: 5
Rejestracja: pn 30 lip, 2012 23:00

Post autor: vittoria »

Kuzynka jeszcze wyrobionego paszportu, czy podczas rezerwacji muszę go podawać?

Łukasz Piotrowski
Nadworny Radca
Nadworny Radca
Posty: 167
Rejestracja: sob 24 gru, 2005 22:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Łukasz Piotrowski »

Nie, na Ukrainie nie jest wymagany paszport przy zakupie biletów :)
Przynajmniej w pociągach krajowych, bo przy tych kursujących do Rosji były kiedyś plany przywrócenia wpisywania nazwiska i numeru dokumentu, z tym, że nie wiem, czy je w końcu zrealizowano :roll:

ODPOWIEDZ