Kirgistan - Mapy

Podróże po Azji Centralnej
bart456
Okręgowy Sekretarz
Okręgowy Sekretarz
Posty: 34
Rejestracja: śr 16 gru, 2009 19:55

Kirgistan - Mapy

Post autor: bart456 » pn 05 maja, 2014 12:41

Wie ktos skad mozna sciagnac mapy Kirgizji?
O ruskie sztabowki mi sie rozchodzi.

Bylem przekonany ze mam, a sie okazalo ze jednak nie.
Chodzi mi o to zeby sciagnac wszystkie za jadnym zamachem, a nie klikac na kazda z osobna.

Na vlasenko (http://maps.vlasenko.net/soviet-militar ... aphic-map/) sa, ale trzeba pojedynczo sciagac, a tego mi sie nie chce - jak nie bede mial wyjscia to pewno to zrobie, ale narazie probuje znalezc inne rozwiazanie.
Na maps.poehali.org sie zrobily platne,
A na czeskim (http://mapy.mk.cvut.cz/list/data) akurat z Kirgizjia dosc kiepsko - ale mozna sciagac calymi krajami.

Wie ktos cos moze o innych stronach?

Dzieki.

witek99
Kolegialny Sekretarz
Kolegialny Sekretarz
Posty: 70
Rejestracja: ndz 28 sie, 2011 12:16

Re: Kirgistan - Mapy

Post autor: witek99 » śr 21 maja, 2014 22:21

Wg terminologii sztabówek z grubsza szukasz kwadratów K42 i K43, wybrane kwadraty można pobrać tutaj:
http://www.afanas.ru/mapbase/

http://www.price-club.ru/mapgen/_k42.zip
http://www.price-club.ru/mapgen/_k43-2-1.zip

bart456
Okręgowy Sekretarz
Okręgowy Sekretarz
Posty: 34
Rejestracja: śr 16 gru, 2009 19:55

Re: Kirgistan - Mapy

Post autor: bart456 » śr 21 maja, 2014 22:43

Dzieki za linki,

Wprawdzie juz pojedynczo wyklikalem z vlasenko, ale wrzucilem linki do ulubionych i beda na zas.

ODPOWIEDZ