Strona 3 z 3

: czw 16 kwie, 2009 20:04
autor: karollcia
Cinek pisze:Istnieje pewna bardzo użyteczna wtyczka do Firefoxa - https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/883 . Jej działanie w sumie jest takie, że (uwaga - łopatologia!) w każdym polu w przeglądarce w którym można coś wpisać, można nacisnąć F2 i to, co wstukujemy na klawiaturze będzie automatycznie kodowane na cyrylicę.
o tej wtyczce nie wiedzialam, ale naprawde jest bardzo przydatna. serdeczne dzieki za info!

: sob 11 lip, 2009 23:33
autor: aza
Mam wieeeelki problem z komunikatorem. Gdy chcę napisać wiadomość na gadu-gadu po rosyjsku wyskakują mi jakieś dziwne literki. Gdy spróbowałam pisać w wordzie i potem wkleić do gadu pokazały się znaki zapytania :( błagam pomóżcie...

BTW: Kompletnie nie znam się na komputerach więc piszcie prostym językiem... :)

: ndz 12 lip, 2009 09:00
autor: Ola12
Po co pisać wiadomość na gg po rosyjsku?
Rozmowa z Rosjanami? Komunikator ICQ jest tam najpopularniejszym.
Można pisać bukwami. Na gg wiadomość możesz łacinką napisać.

: ndz 12 lip, 2009 13:16
autor: aza
Ale ten, z którym chce rozmawiać nie czyta po polsku, poza tym dopiero zaczynam przygodę z rosyjskim i chętnie bym się poduczyła bukw. ICQ - gdzieś już o tym słyszałam... :)

: ndz 11 paź, 2009 15:11
autor: czarekm1997
Cyrilica jest fajna ale boję się że jak zainstaljuję ją to nie będę móg wrucić do Łacińskiego Alfabetu xd :lol:


Na gg łatwo pisać po rosyjsku !!
Najproszczym sposobem jest :wejście na stronę u góry i wpisanie wiadomiści i przekierowanie jej na rosyjski .

Ja tą przygodę zaczołem już jakiś rok temu i jest jak w дому !


Pisać ja by co to pomoge gg : 4985338

я не обрар3 циє как напищєциє по росску

пака !

: ndz 11 paź, 2009 15:15
autor: czarekm1997
:mrgreen:

wykrzaczony mail

: śr 16 gru, 2009 22:44
autor: stelmach33
Witam.
Dostałem maila pisanego cyrylicą,ale się wykrzaczył mimo tego,iż mam program do pisania cyrylicą i czesto go wykorzystuje.List probowałem przeczytac na roznych komputerach i skrzynkach internetowych,lecz bez skutku!Czy jest jakas mozliwosc przeczytania go?
Dziękuje za porady.
Pozdrawiam w.s. :arrow: :oops:

: pt 28 maja, 2010 01:32
autor: Muzyka
A ja jeszcze bardziej upraszczam sobie życie :)
Ponieważ rosyjska klawiatura ma wszystko gdzieindziej, to korzystam z ukraińskiej :)
Jest podobna do polskiej, a brakuje tylko 3 literek (ы э ё). Ale co to za problem - można je kopiować, albo podpisać sobie pod czymś :)

: pt 28 maja, 2010 01:42
autor: Muzyka
czarekm1997 pisze:
я не обрар3 циє как напищєциє по росску

пака !
Czarekm1997, czy Ty korzystasz z jakiegoś programu do pisania po... polsku cyrylicą?
Wiesz, to chyba nie jest najlepszy pomysł...

: śr 05 sty, 2011 11:05
autor: kati
Witam
Sluchajcie, czy moze mi ktos pomoc z dobrym programem do bezwrokowej nauki pisania po ukrainsku? Nie moge jakos znalezc tego, co pisaliscie ze do sciagniecia z www. translit.ru :oops:

A pare innych stronek mam zablokowane przez filtry :( Jesli link mi nie pomaga to moze ktos mi moglby wrzucic jakis .exe na prv, please?

: czw 13 sty, 2011 16:33
autor: myknew
up@ Ponieważ tam wcale takiego programu nie ma ;), było odnośnie początku rozmowy.
Jak coś znajdę to postaram się nie zapomnieć i wrzucić.
btw. Pozdrowienia z Przemyśla ;)

: pt 14 sty, 2011 07:06
autor: kati
hej
uuh, postaraj sie nie zapomniec .. zawsze to bedzie dobry uczynek na koncie:)

btw. swiat bywa maly:P tez pozdrawiam
k

: ndz 23 sty, 2011 23:03
autor: korev
typus iz ze best
http://www.softario.com/typus.html

-----------------------
rosyjski sklep internetowy w Polsce - RuSmak.PL

: wt 25 sty, 2011 20:33
autor: duszek00
korev pisze:typus iz ze best
http://www.softario.com/typus.html
Super! Dzięki za program

Re: Jak pisać na komputerze cyrylicą?

: ndz 10 sie, 2014 06:55
autor: wolodia_putin
Tutaj macie fajną stronkę: http://www.rusklaviatura.com/

Przetłumaczy mi ktoś w końcu piosenkę? :)

Jak pisać na komputerze cyrylicą?

: wt 29 wrz, 2015 08:07
autor: krms
Są też takie specjalne programy przy pomocy których można to ogarnąć.