POTRZEBNA FIRMA

Dyskutujemy tutaj o sprawach związnych z życiem politycznym, gospodarczym, a takze o historii Rosji, Ukrainy i krajów b. ZSRR.
ANaronKA
Kolegialny Asesor
Kolegialny Asesor
Posty: 120
Rejestracja: pt 07 kwie, 2006 20:58
Lokalizacja: dolnośląskie

POTRZEBNA FIRMA

Post autor: ANaronKA »

Witam,

Mam problem ze znalezieniem przedsiebiorstwa na terenie Ukrainy (moze byc filia przedsiebiorstwa polskiego), na podstawie ktorego moglabym przeprowadzic badania do pracy magisterskiej (zarzadzanie personelem)
Narazie mam same negatywne odpowiedzi:(
Bede "dzwieczna" za pomoc

pozdrawiam

Awatar użytkownika
ała
Nadworny Radca
Nadworny Radca
Posty: 174
Rejestracja: ndz 12 lut, 2006 17:05
Lokalizacja: z miasta pubów

Post autor: ała »

Ursus Trading sp. z o.o.

Ot tak z pamięci :p
Majakowski, jak wiadomo, był najwybitniejszym poetą radzieckim. Niestety, zginął
śmiercią samobójczą. Jego ostatnie słowa brzmiały:
- Towariszczi, nie strielajtie !

ANaronKA
Kolegialny Asesor
Kolegialny Asesor
Posty: 120
Rejestracja: pt 07 kwie, 2006 20:58
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: ANaronKA »

Dziekuje:)

sprawdze czy lubia tam studentow;)

prosze nadal o propozycje:)

pozdrawiam
PRO BONIS AD MELIORA

ANaronKA
Kolegialny Asesor
Kolegialny Asesor
Posty: 120
Rejestracja: pt 07 kwie, 2006 20:58
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: ANaronKA »

A ja NADAL szukam Firmy:(
czy to taki problem???
Nie sadzilam:(

Ludzie Ratujcie!!!!

W okresie wakacyjnym (u mnie urlopowym) chcialabym przeprowadzic niezbedne badania do skonczenia mojej pracy mgr...

ale czy to bedzie mozliwe???
PRO BONIS AD MELIORA

BARTixR
Rzeczywisty Tajny Radca
Rzeczywisty Tajny Radca
Posty: 1854
Rejestracja: pt 23 cze, 2006 01:34
Lokalizacja: Chełm/Moskwa
Kontakt:

Post autor: BARTixR »

Tedex spróbuj (branża olejowa), maja oddział na ukrainie

ANaronKA
Kolegialny Asesor
Kolegialny Asesor
Posty: 120
Rejestracja: pt 07 kwie, 2006 20:58
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: ANaronKA »

A MOZE JAKIES INFORMACJE TELEADRESOWE?? BARDZO BY SIE PRZYDALY:)

DZIEKUJE BARTixR-OWI ZA POMYSLA:*
PRO BONIS AD MELIORA

Awatar użytkownika
Serek
Rzeczywisty Radca Stanu
Rzeczywisty Radca Stanu
Posty: 453
Rejestracja: czw 04 sie, 2005 20:23
Lokalizacja: Kosmopolita ;-)

Post autor: Serek »

Spróbuj skorzystać z tak bardzo skomplikowanego narzędzia jak Google.pl - wpisując np. "polskie firmy na Ukrainie", na pewno znajdziesz parę nazw firm. Później również przez wyszukiwarkę znajdziesz namiary na te firmy w Polsce i na Ukrainie.
M.in. Groclin ma tam swoją spółkę zależną.
I'm feeling how it's filling...

ANaronKA
Kolegialny Asesor
Kolegialny Asesor
Posty: 120
Rejestracja: pt 07 kwie, 2006 20:58
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: ANaronKA »

WBREW POZOROM POSLUGUJE SIE GOOGLAMI!!! :|

JUZ KORZYSTALAM Z INFORMACJI KTORE ZOSTALY MI PRZESLANE PRZEZ AMBASADY (OBIE) ORAZ IZBE HANDLOWA ALE FIRMY ZA BARDZO NIE CHCA ROZMAWIAC ZE STUDENTAMI A JA NA DODATEK PRACUJE WIEC Z URLOPEM MOGA BYC PROBLEMY

CALA SPRAWA ROBI SIE PILNA!!!!
PRO BONIS AD MELIORA

Awatar użytkownika
pepson
Radca Kolegialny
Radca Kolegialny
Posty: 220
Rejestracja: pn 19 cze, 2006 18:52
Lokalizacja: wlodawa.net

Post autor: pepson »

zrob badeanie celnikom ukrainskim lub pogranicznikom koszta małe a i blisko :D

ANaronKA
Kolegialny Asesor
Kolegialny Asesor
Posty: 120
Rejestracja: pt 07 kwie, 2006 20:58
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: ANaronKA »

A SEREK JESZCZE JEDNO - GROCLIN BYL PIERWSZA FIRMA DO KTOREJ SIE ZWROCILAM BEZSKUTECZNIE;(
PRO BONIS AD MELIORA

BARTixR
Rzeczywisty Tajny Radca
Rzeczywisty Tajny Radca
Posty: 1854
Rejestracja: pt 23 cze, 2006 01:34
Lokalizacja: Chełm/Moskwa
Kontakt:

Post autor: BARTixR »


ANaronKA
Kolegialny Asesor
Kolegialny Asesor
Posty: 120
Rejestracja: pt 07 kwie, 2006 20:58
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: ANaronKA »

NIE DZIEKUJE;)
ALE SKORZYSTAM

LUDZIE POWIEM WAM ZE JESTESCIE SWIETNI!!!

BUZKA DLA WAS:*
PRO BONIS AD MELIORA

Awatar użytkownika
Serek
Rzeczywisty Radca Stanu
Rzeczywisty Radca Stanu
Posty: 453
Rejestracja: czw 04 sie, 2005 20:23
Lokalizacja: Kosmopolita ;-)

Post autor: Serek »

Teraz rozumiem, że nie masz problemów ze znalezieniem firm jako takich, tylko masz problem z tym że te firmy Cię olewają.
No cóż, współczuję, ale tu się raczej niczego nie da zdziałać. Chyba że forum zaczną nagle masowo oblegać ukraińscy biznesmeni.
I'm feeling how it's filling...

ANaronKA
Kolegialny Asesor
Kolegialny Asesor
Posty: 120
Rejestracja: pt 07 kwie, 2006 20:58
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: ANaronKA »

CZASAMI SIE ZDARZA ZE LUDZIE MAJA JAKIES TAM ZNAJOMOSCI I MOZNA BY SPROBOWAC COS WYKOMBINOWAC W TEJ KWESTI MAM NADZIEJE ZE WSZYSTKO JAKOS SIE ULOZY I W KONCU JAKAS FIRMA SIE ZGODZI NA PRZEPROWADZENIE TAKICH MALUDZKICH BADAN Z ZAKRESU ZARZADZANIA

POZDRAWIAM
PRO BONIS AD MELIORA

Awatar użytkownika
Serek
Rzeczywisty Radca Stanu
Rzeczywisty Radca Stanu
Posty: 453
Rejestracja: czw 04 sie, 2005 20:23
Lokalizacja: Kosmopolita ;-)

Post autor: Serek »

Tak na marginesie - nie rozumiem, dlaczego szukasz ukraińskich biznesmenów na polskim forum?! Nie lepiej by było poszukać na ukraińskim? Zapewniam, że prawdopodobieństwo trafienia było by o wiele wyższe ;-)
I'm feeling how it's filling...

ANaronKA
Kolegialny Asesor
Kolegialny Asesor
Posty: 120
Rejestracja: pt 07 kwie, 2006 20:58
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: ANaronKA »

mozliwe ale moj ukrainski jest na niiiiiiiiiiiikskim poziomie nawet od ziemi milimetr nie odstaje:( niestety

wlasciwie lepiej by bylo aby to byly polskie przedsiebiorstwa prowadzace dzialalnosc na terenie Ukrainy ale polskie firmy tez nie bardzo sie kwapia do pomocy studentom:(
PRO BONIS AD MELIORA

shinden
Tytularny Radca
Tytularny Radca
Posty: 77
Rejestracja: śr 10 maja, 2006 00:33

Post autor: shinden »

zmien temat pracy ;]

ANaronKA
Kolegialny Asesor
Kolegialny Asesor
Posty: 120
Rejestracja: pt 07 kwie, 2006 20:58
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: ANaronKA »

hym..
no jakby nie bylo to jest najlatwiejsze wyjscie (nie jestes sam Shinden)

ale ja nie bardzo chce sie poddac

hihihi
PRO BONIS AD MELIORA

shinden
Tytularny Radca
Tytularny Radca
Posty: 77
Rejestracja: śr 10 maja, 2006 00:33

Post autor: shinden »

przez internet pewnie nie wiele znajdziesz ... na ukrainie nie jest jeszcze on za bardzo rozpowszechniony, jesli jeszcze kiepsko u ciebie z jezykiem i odpada wyjaz na ukraine to w ogole tragedia z takim tematem. poszukaj lepiej firm ukrainskich ktore otworzyly/przejely firmy polskie fabryka fso czy huta czestochowa pewnie menagerowie sa ukrainscy i jako tako znaja polski czy beda chcieli rozmawiac inna sprawa.
sprawdz
http://lwow.wschod.info/index/index.php
z tego co wiem katia i wasyl mieszkaja we lwowie moze beda znali kogos kto byl by chetny podzielic sie informacjami ;].
mecz organizacje polonijne na ukrainie

ANaronKA
Kolegialny Asesor
Kolegialny Asesor
Posty: 120
Rejestracja: pt 07 kwie, 2006 20:58
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: ANaronKA »

a co ja robie???

wyjazd jak najbardziej jest mozliwy a w szczegolnosci Kijow bo mialabym gdzie sie zatrzymac na dluzej:)

juz pisalam ze izby handlowe juz zachaczylam oraz ambasady a ze stronki na pewno skorzystam

dzieki
PRO BONIS AD MELIORA

ODPOWIEDZ