Praca w Rosji

Forum to przeznaczone jest na poruszanie problemów dotyczących Rosji, Ukrainy i krajów b. ZSRR, lecz nie mieszczących się w zakresie powyzszych for.
JacobTheTsar
Kolegialny Registrator
Kolegialny Registrator

Praca w Rosji

Post autor: JacobTheTsar » czw 08 mar, 2018 13:59

Witam, mam 20 lat i od 3-4 lat interesuję się Rosją i mam zamiar wyjechać tam na stałe. Studiuję aktualnie historię ze specjalizacją: archiwistyka i zarządzanie dokumentacją. Angielski na poziomie B2 normalnie umiem się dogadać i zaniedługo zamierzam zacząć uczyć się j.rosyjskiego. Czy myślicie, czy w jakimkolwiek mieście znajdę w miarę płatną pracę? Nie chodzi mi już o wielkie pieniądze, lecz by żyć sobie skromnie. Dziękuje za jakiekolwiek informację osób, które są w miarę poinformowani.

Ivan Valivdenko
Okręgowy Sekretarz
Okręgowy Sekretarz

Praca w Rosji

Post autor: Ivan Valivdenko » ndz 13 maja, 2018 18:54

Z tego co wiem, to ciężko w Rosji o pracę dla obcokrajowca. Takie mają prawo, że firmom nie opłaca się zatrudniać obcokrajowca, bo zdaje się, że wyższe podatki wtedy płacą.

eyescrime
Okręgowy Sekretarz
Okręgowy Sekretarz
Kontakt:

Praca w Rosji

Post autor: eyescrime » śr 29 sie, 2018 22:50

Znalazłem ostatnio takie coś na internecie. To jest agencja która, o ile dobrze zrozumiałem, załatwia i pracę i wizę pracowniczą do Rosji. Koszt na jeden rok to 1080 € a na 3 lata to 1235 €.
Osobiście to mi się wydaje zbyt piękne by było prawdziwe, ale zawsze mejla można napisać by się dowiedzieć.
Otóż : https://myvisatorussia.com/en/work-visa/
Счастье за горами ! / Podróżnik : 64 państw zwiedzonych na stan dzisiejszy / Ulubione strony : Europa Wschodnia oraz Ameryka Południowa

Tambala
Tytularny Radca
Tytularny Radca

Praca w Rosji

Post autor: Tambala » wt 04 wrz, 2018 14:32

Takich firm, co załatwiają, jest mnóstwo. Tyle że pozwolenie załatwia się na wniosek pracodawcy i jest ono ważne tylko dla jednego pracodawcy. Nie ma pozwoleń i wiz ogólnych, bez konkretnego pracodawcy.